کد خبر : 1476236 | 04 آذر 1396 ساعت 00:24 | 99.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی، مرد اول آفاس استادیوم

توفان ۵ دقیقه‌ای جهانبخش با گل و پاس گل

آلکمار با تکرار نمایش فوق‌العاده لژیونر ایرانی خود با دو گل برابر توئنته به برتری دست یافت.

توفان ۵ دقیقه‌ای جهانبخش با گل و پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی هفته سیزدهم لیگ اردیویسه هلند تیم آلکمار که علیرضا جهانبخش را از ابتدا در سمت راست خط حمله خود داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در آفاس استادیوم از توئنته رده شانزدهمی میزبانی کرد.


دو تیم در نیمه اول نتوانستند گلزنی کنند؛ اما آلکمار که طی پنج هفته گذشته به یک تساوی و چهار برد متوالی رسیده بود بعد از حملات زیاد با خطا روی فردریک میدسجو صاحب یک پنالتی شد؛ علیرضا جهانبخش که یک ماه قبل پنالتی خود را برابر ویلم تبدیل به گل کرده بود این بار هم موفق شد با زدن توپ به مرکز دروازه چهارمین گل فصل خود را به ثمر برساند و آلکمار را از توئنته پیش بیاندازد.

 

1255713


هنوز پنج دقیقه از این گل نگذشته بود که جهانبخش با استارت سریع و نفوذ خوب از جناح راست زمین و محوطه جریمه و پاس کات‌بک موقعیت ایده‌آلی برای جوریس فن اُوریم فراهم کرد تا او با شوت محکم دومین گل را برای آلکمار بزند و این تیم در خانه برابر توئنته با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کند.

 

1255712


جهانبخش در حضور کامل خود مقابل توئنته موفق شد ششمین پاس گل این فصلش را بدهد تا با یک پاس گل کمتر در رتبه دوم برترین پاسورهای لیگ اردیویسه هلند قرار بگیرد.


یاران جهانبخش با این برد ارزشمند ۲۸ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به آژاکس رده سومی در جایگاه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند قرار گرفتند.

 

جهانبخش با عملکردی که با یک گل و یک پاس گل برابر توئنته داشت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

 

1255711

 

 گل و پاس گل جهانبخش برای آلکمار

دیدگاه‌ها