کد خبر : 1476308 | 04 آذر 1396 ساعت 11:29 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح مدیر گروه ورزش شبکه‌ سه در خصوص یک مصاحبه

در پی انتشار تیتر مصاحبه مدیر گروه ورزش شبکه سه در یک روزنامه ورزشی، حسین آقا زمانی برای تنویر افکار عمومی متن کوتاهی را در اختیار خبرنگار ما گذاشته است.

توضیح مدیر گروه ورزش شبکه‌ سه در خصوص یک مصاحبه

به گزارش "ورزش سه "، آقازمانی در پاسخ به سوالی درباره چرایی عدم حضور علی کریمی در صداوسیما به منظور مناظره با مدیران فوتبال صحبتهایی را مطرح کرده بود که ظاهرا تیتر استفهامی آن برخلاف نظر آقازمانی بوده است. در این مطلب از قول وی آمده بود:" برنامه ای به علی کریمی برای مناظره نمی دهیم " که این مسئله منظور آقا زمانی نبوده است.


او در این باره چنین نوشته است :

 

1) تیتر صفحه نخست این روزنامه برداشت غلط و غیرصحیح خبرنگار این روزنامه بوده و نه تنها در متن مصاحبه کوتاه اینجانب  وجود نداشته، بلکه چنین منظوری هم نداشته ام.

 

2) همچنین خبرنگار محترم پرسید: چرا برنامه هایی مثل نود در این خصوص ورود نکرده اند، آیا توصیه ای [از طرف مسئولین فدراسیون فوتبال] شده بود؟


پاسخ: تلویزیون کار خودش را انجام میدهد و مستقل است. شما مطمئن باشید نه کسی میتواند به ما سفارش کند که چه برنامه ای پخش کنیم و یا پخش نکنیم...


در واقع  اشاره به این موضوع داشته ام که برنامه های ورزشی بر اساس سیاست ها و دستور العمل های شورا های عالی برنامه سازی تهیه و پخش می شود و اساسا توصیه ها و فشارها در آن نقش و سهم جدی ای ندارند.

 

3 ) اگر به پایان این گفتگو توجه شود، گفته ام: تلویزیون [در برنامه های ورزشی] بر اساس تعامل با تمام افراد برخورد میکند.


یعنی رسانه ملی براساس وظیفه، موضوعاتی که در رشد و تعالی جامعه  موثر باشد با تعامل همه افراد نسبت به تهیه و پخش آن برای اصلاح امور اقدام خوهد کرد .

دیدگاه‌ها