کد خبر : 1476354 | 04 آذر 1396 ساعت 13:14 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان

حذف اطری و شکست علیرضا کریمی

رضا اطری از مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال حذف شد و علیرضا کریمی مغلوب حریف روس شد.

حذف اطری و شکست علیرضا کریمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در آغاز رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در لهستان، ۴ نماینده ایران به روی تشک رفتند.

 

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با ارائه نمایشی ضعیف در همان دور نخست مقابل کازویا کویاناگی از ژاپن با نتیجه ۷ بر ۷ شکست خورد.اطری در حالی که از حریف خود پیش بود وی را در خاک نشاند و بدنیال اجرای فن بارانداز بود که با فن عقربک حریف امتیاز از دست داد در نهایت شکست خورد.با توجه به شکست کشتی‌گیر ژاپنی در دور بعد مقابل حریفی از آذربایجان، اطری از دور رقابت‌ها کنار رفت.وی در مسابقات جهانی پاریس نیز با ارائه نمایشی ضعیف از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

اما در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال کشتی آزاد امید ایران در رقابت‌های جهانی و دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان ۲۰۱۵ در دور نخست مقابل جبرییلوف از روسیه قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد. کریمی در حالیکه تا یک دقیقه مانده به پایان مبارزه از حریف روس خود پیش بود در نهایت ۱۴ بر ۳ شکست خورد. کریمی اگر این کشتی را پیروز می‌شد در دور بعد باید به مصاف حریف اسراییلی می‌رفت.

 

یوری کالاشنیکوف کشتی گیر روسی‌الاصل از رژیم صهیونیستی با نتیجه ۴ بر صفر ساموئل بروکس از آمریکا را برد.

 

در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست مقابل پارتدانزه از گرجستان به روی تشک می‌رود و در صورت برتری در دومین مبارزه مقابل برنده مبارزه کشتی گیران روسیه و سوییس قرار می‌گیرد. در این وزن ۱۷ کشتی‌گیر وزن کشی کردند.

 

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری در دور نخست مقابل کاسکیولک از لهستان قرار می‌گیرد و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه کشتی گیران فنلاند و مغولستان قرار می‌گیرد. در این وزن ۱۷ کشتی‌گیر حضور دارند.


سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد امید ایران بر عهده علیرضا رضایی است.

دیدگاه‌ها