کد خبر : 1476368 | 04 آذر 1396 ساعت 14:02 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ملایی در راه لژیونری؛

مبارزه در بوندس لیگا به جای پناهندگی

ستاره این روزهای جودو ایران در روزهایی که برخی از ورزشکاران این رشته در جریان مسابقات تصمیم به پناهندگی می گیرند راهی بوندس لیگا شد.

مبارزه در بوندس لیگا به جای پناهندگی

به گزارش "ورزش سه"، تنها مدال ایران در مسابقات جهانی بعد از 11 سال، برنز گرند اسلم و تنها مدال ایران در گرندپری هلند افتخاراتی بود که سعید ملایی در یک ماه توانست به آنها دست پیدا کند. در روزهایی که جودو شرایط بسیار نا امید کننده ای دارد یکی از ورزشکاران این رشته در مسابقات گرند پری هلند تصمیم به پناهندگی گرفت تا اوضاع نا مناسب تر از قبل شود.


در چنین شرایطی درخشش ملایی دلیلی شد تا پیشنهاد بوندس لیگایی به او شود. ستاره این روزهای جودو ایران در خصوص پیشنهاد خود می گوید:« دعوتنامه را در هلند گرفتم اما باید برای عقد قرارداد و انجام کارهای پایانی به آلمان بروم چرا که لیگ جودو این کشور بعد از آغاز سال نو میلادی خواهد بود. صبحت های ابتدایی در مورد مبلغ قرارداد و جزئیات حضور من شده است اما برای نهایی کردن تمام مسائل باید به آلمان بروم.»


او در مورد تیم آینده خود در بوندس لیگا هم افزود:« نام این تیم هوفنهاخ هست که نماینده شهر دوسلدورف خواهد بود. الان به دنبال کارهای روادید هستم و در صورت نهایی شدن شرایط حضور و امضا قرارداد تمام مسائل نیز مشخص خواهد شد.»

دیدگاه‌ها