کد خبر : 1476396 | 04 آذر 1396 ساعت 15:06 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

برخورد با بنگر، عبدالله حسینی را روانه بیمارستان کرد

گونه و بینی مدافع پدیده گچ گرفته شد!

جراحی بینی و گونه آسیب دیده عبدالله حسینی با موفقیت انجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله حسینی مدافع پدیده روز گذشته و در جریان دیدار با نفت تهران به شدت مصدوم شد. وی پس از برخورد با محسن بنگر، مدافع پیش‌تاخته نفت تهران از ناحیه بینی و گونه با جراحت روبه‌رو شد و از زمین مسابقه خارج شد.


مجتبی سرآسیایی، قائم‌مقام و مدیر باشگاه پدیده خراسان در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن مازنی پدیده اظهار کرد: پس از این آسیب‌دیدگی وی را به بیمارستان طالقانی منتقل کردیم که جا دارد از مدیریت محترم این بیمارستان، جناب آقای دکتر خانی و همچنین دکتر معتمدی که نهایت همکاری را با ما داشتند تشکر کنم. شب گذشته حسینی به اتاق عمل رفت و در نهایت جراحی موفقیت‌آمیزی بر روی بینی و گونه آسیب‌دیده‌اش صورت گرفت. همچنین باید از علی اعظم نیز که زحمات زیادی کشید تشکر کنم.

 

1255822


وی از باز شدن گچ صورت حسینی بعد از یک هفته خبر داد و گفت کادر پزشکی باشگاه برای نحوه بازگشت این مدافع به میادین تصمیم‌گیری خواهدکرد.


قائم‌مقام پدیده تاکید کرد: عبدالله حسینی یکی از مهره‌های بااخلاق فوتبال ایران و باشگاه پدیده است و بدون شک همچون گذشته باشگاه پدیده در کنار بازیکنان مصدوم خود خواهدبود و تمامی آنچه که برای بهبودی و آرامش حسینی لازم باشد را اجرایی می‌کنیم.


گفتنی است بدین ترتیب عبدالله حسینی و محمدرضا خلعتبری جزو جدیدترین محرومین و مصدومین پدیده برای دربی مشهد هستند.

دیدگاه‌ها