کد خبر : 1476425 | 04 آذر 1396 ساعت 17:15 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: بازیکنانم فکر کردند کار تمام شده است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید: بازیکنانش بعد از زدن دو گل خیال‌شان از برد راحت شد.

گل‌محمدی: بازیکنانم فکر کردند کار تمام شده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی با سپیدرود رشت، بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول می‌توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم اما بازیکنان احساس کردند بازی تمام شده است و می‌توانند به راحتی پیروز شوند.

 

او افزود: بعد از این که بازی ۲ بر یک شد بازیکنان کمی استرس گرفتند، در هر صورت در نیمه اول موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در نیمه دوم نیز از دو گلی که زده بودیم به خوبی محافظت کردیم و می‌توانستیم دو سه گل دیگر هم بزنیم. حریف فشار حملاتش را افزایش داد و توانستند یکی دو موقعیت گلزنی داشته باشند.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان این که به دلیل استرس بازیکنانش بازی حساس شده بود، عنوان کرد: استرس باعث شد نتوانیم کنترل توپ را داشته باشیم و آن را به حریف واگذار کردیم. در هر حال از مسوولان استان و هیات فوتبال تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای آماده‌سازی زمین کشیدند و امیدوارم این همکاری ادامه‌دار باشد تا بتوانیم روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ما خیلی از گل‌های‌مان را در دقایق پایانی به ثمر می‌رساندیم. مثلا در جام حذفی مقابل پدیده در دقیقه ۸۷ به گل رسیدیم.

 

وی افزود: ما محروم و مصدوم زیادی داریم. امروز علی اسماعیلی اولین بازی خود را در لیگ انجام داد. اکثر بازیکن‌های من اولین حضور خود را در لیگ تجربه می‌کنند. در وضعیتی که ما داریم بعضی‌ها مغرضانه از تیم ایراد می‌گیرند و برخی‌ها از واقعیت‌ها اطلاع ندارند و حقیقت را کتمان می‌کنند.

 

گل‌محمدی در مورد این بازی، گفت: درست است که سپیدرود در نیمه دوم سوار بازی بود اما بازیکنان من توانستند سه امتیاز این بازی را بگیرند. این برد بزرگی بود و این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند.

 

وی در رابطه با لغو بازی دیروز اظهار کرد: ما به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و دیروز با آن شرایط جوی که بر زمین حاکم بود نمی‌شد بازی کرد. بازیکن‌ها فقط می‌توانستند زیر توپ بزنند و احتمالا خیلی‌ها مصدوم می‌شدند. ما به دنبال بازی خوب هستیم که تماشاگران لذت ببرند.

 

گل‌محمدی در پایان درباره محرومیت کیانی توضیح داد: قبلا نیز صحبت زیادی در این مورد کردم و کمیته اخلاق هنوز اجازه بازی به او نداده است. این که از این بازیکن در جام شهدا استفاده کردیم به دلیل مجوز سازمان لیگ بود. ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا کیانی بخشیده شود چون در نبود او روزهای سختی را می‌گذرانیم. با این حال باز هم در روزهای آینده به تلاش‌مان ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها