کد خبر : 1476427 | 04 آذر 1396 ساعت 17:15 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

با گل‌هایی که خوردیم روحیه بازیکنانم فروپاشید

نظرمحمدی: ۲ بازی آینده ما سرنوشت‌ساز است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با گل‌های بچه‌گانه‌ای که دریافت کردیم، بازیکنانم در نیمه اول با روحیه‌ای فروپاشیده بازی کردند.

نظرمحمدی: ۲ بازی آینده ما سرنوشت‌ساز است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی نظرمحمدی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: با گل‌های بچه‌گانه‌ای که دریافت کردیم، بازیکنانم در نیمه اول با روحیه‌ای فروپاشیده بازی کردند. در بین دو نیمه با صحبت‌ها و تعویض‌هایی که کردیم، روند بازی به نفع ما شد.

 

وی در ادامه افزود: ما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. اگر ضربه میثم فردوسی در دقیقه 4+90 گل می‌شد،‌ نتیجه این نبود. گل‌هایی که در این 12 هفته خوردیم، خیلی مبتدیانه بوده است. باید کاری کنیم تا روی اشتباهات فردی گل نخوریم. با این حال بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند تا تیم نتیجه بگیرد.

 

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به ضعف تیمش در سه دیدار اخیر گفت: بازیکنان ما در سه بازی اخیر مقابل پارس جنوبی، ذوب‌آهن و تراکتورسازی، روحیه خود را در نیمه اول از دست دادند و در نیمه دوم برای جبران به میدان رفتیم. در این سه مسابقه، بازی را بد آغاز کردیم و باید ببینیم چه مشکلی وجود دارد. ما به گونه‌ای بازی می‌کنیم که شروع‌مان خوب نیست.

 

نظرمحمدی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش به برنامه‌ای که قبل از آغاز فصل داشته، رسیده است یا خیر، تصریح کرد: ما نسبت به برنامه ابتدای فصل خیلی دور نیستیم و تنها دو امتیاز با آن فاصله داریم. فکر می‌کنم دو بازی آینده برای ما سرنوشت‌ساز است و اگر می‌خواهیم مسابقات را در نیم‌فصل دوم بدون استرس دنبال کنیم، باید در این دو دیدار بهترین نتایج را کسب کنیم تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهیم.

 

وی  در مورد تعویض‌های خود در این دیدار خاطرنشان کرد: پویا نزهتی مصدوم بود و می‌توانست حدود 45 دقیقه بازی کند. به همین خاطر از او در نیمه دوم استفاده کردیم. می‌خواستیم بازیکنان تکنیکی خود را برای نیمه دوم به زمین بفرستیم، اما گل‌های بچه‌گانه‌ای که در نیمه اول دریافت کردیم، باعث شد به اهداف خود نرسیم. اگر در پایان نیمه اول با تساوی به رختکن رفته بودیم، می‌توانستیم با این تعویض‌ها به پیروزی دست یابیم.

 

سرمربی سپیدرود در مورد به تعویق افتادن این مسابقه از روز گذشته به امروز تصریح کرد: پیش‌بینی وضع هوا در استان آذربایجان شرقی از 24 یا 48 ساعت پیش از بازی معلوم است. بارش برف در روز گذشته پیش‌بینی شده بود و باید روی چمن کاور می‌کشیدند تا بتوانیم از چمن استفاده کنیم. اعتراض ما هم همین بود. اگر مسئول برگزاری مسابقه این موارد را رعایت می‌کرد، مشکلی برای بازی نداشتیم و این دیدار 24 ساعت به تعویق نمی‌افتاد.

 

نظرمحمدی درباره اختلاف زیاد امتیازی تیم‌های سپیدرود و پارس جنوبی که هر دو امسال به لیگ برتر صعود کرده‌اند، اظهار داشت: فاصله دو تیم از لحاظ اداری، لجستیکی و برنامه‌ریزی است. باشگاه پارس جنوبی با ساختاری که دارد، خیلی زود با لیگ برتر هماهنگ شد. شما بازیکنانی را که این باشگاه در ابتدای فصل به خدمت گرفت بررسی کنید. آنها ایرادهایی که سازمان لیگ به ورزشگاه جم وارد کرده بود، خیلی راحت رفع کردند، اما ما شش هفته ابتدایی لیگ را در ورزشگاه عضدی بازی کردیم و سپس مجبور شدیم به ورزشگاه سردار جنگل نقل مکان کنیم. در حالی که سردار جنگل هم وضعیت مناسبی نداشتهه و فاصله زیادی از شهر دارد. انتقال تماشاگران به این ورزشگاه هم سخت است.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: سال گذشته پارس جنوبی فاصله زیادی با ما نداشت اما فرق ما، بضاعت مالی دو تیم است. پارس از حمایت‌هایی برخوردار است و به راحتی کار خود را دنبال می‌کند، اما سپیدرود باشگاهی خصوصی است و حامی مالی دیگری از ما پشتیبانی نمی‌کند.

دیدگاه‌ها