کد خبر : 1476504 | 04 آذر 1396 ساعت 19:41 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: باید به استاندارد بین المللی برسیم

سرمربی آلمانی استقلال در نشست خبری بعد از برد شرکت کرد.

شفر: باید به استاندارد بین المللی برسیم

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری و بعد از پیروزی برابر گسترش فولاد پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست در ادامه می آید:

 

صحبت های ابتدایی


اول می خواهم به هوادارانی که در ورزشگاه نبودند و بازی را از خانه تماشا کردند، سلام کنم و بگویم که قلب ما به آنها نزدیک بود. بازی کردن در ورزشگاهی که فقط خبرنگاران هستند و هواداران نیستند، فضای خوبی نیست. در نیمه اول خوب بازی نکردیم و تا داخل محوطه جریمه حریف می رفتیم اما شوت آخر را خوب نمی زدیم. نیمه دوم خیلی بهتر  شدیم. این موضوع برای موقعیت های زیادی است که خلق کردیم. اینکه ورزشگاه خالی بود، موضوع خوبی نیست اما کسب سه امتیاز برای ما بسیار مهم تر بود. دیروز یک خبرنگار از من پرسید بازی های خوبی انجام می دهید و برنده نمی شوید و چرا بازی بلند نمی کنید؟ آنها به من گفتند شاید با بازی بلند برنده بازی شوید. شاید با این روش در ایران موفق باشیم اما در لیگ قهرمانان استقلال با 6 گل از العین باخت و پرسپولیس نیز 4 گل دریافت کرد و این موضوع نشان می دهد نمی شود در لیگ قهرمانان موفق بود. اگر به دنبال سطح بین المللی هستیم، باید بتوانیم فوتبال خوب ارائه کنیم. هدف من این است که استقلال را به سطح اول برگردانم و راه من این است که ما فوتبال بازی کنیم و خودمان را به استانداردهای بین المللی نزدیک کنیم. امیدواریم در این مسیر همه به ما کمک کنند. نمی دانم آخرین زمانی که یک تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان بود، چه زمانی بود. وقتی بازیکنان خوبی داشته باشیم، برای تیم ملی نیز بسیار خوب است. کی روش نیز نیاز به بازیکنانی دارد که خوب فوتبال بازی کنند.

 

گلزنی اسماعیلی


برای گلزنی این بازیکن بسیار خوشحال هستم. در نیمه اول نیز او موقعیت هایی برای گلزنی داشت اما بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر بسیار سخت است. ما دیروز در نشست خبری نیز گفتیم که هواداران حضور داشته باشند و باشگاه نیز درخواست کرد که عواید بلیت فروشی به مردم غرب کشور اهدا شود و مطمئنا مردم غرب کشور نیز خوشحال می شدند اما این اتفاق رخ نداد.

 

تعویض زود هنگام شجاعیان


داریوش در سمت راست بازی می کرد و از او خواستم تا به داخل بزند اما از نظر تاکتیکی آن چیزی که من می خواستم نبود. فرشید باقری و حسن بیت سعید نیز برای ما بازی نکردند و ما باید بر اساس شرایط مسابقه تصمیمات را انتخاب کنیم. همینطور نیز سجاد در بازی های قبلی فرصت های زیاد گلزنی داشت. نیمکت نشینی شهباززاه به دلیل عدم استفاده از فرصت ها نبود. ما می خواستیم سجاد را در نیمه دوم وارد زمین کنیم اما با توجه به شرایط بازی احساس کردیم قربانی می تواند با قدرت سر زنی بهتر عمل کند. باور کنید که قطعا سجاد به روزهای اوج خود باز می گردد و در تمرین نیز بسیار خوب عمل می کند. همینطور حسن بیت سعید و فرشید باقری نیز می توانند به ترکیب اضافه شوند. نورافکن در مرکز زمین بازی خوبی انجام داد و هیچ کس از تیم ما بیرون نیست.

 

تاثیر عدم حضور هواداران


وقتی هواداران نیستند، این اصلا فوتبال نیست. من خبرنگاران را دوست دارم اما وقتی تنها شما حضور داشته باشید، این فوتبال نیست و هواداران باید در ورزشگاه حضور داشته باشند.

 

 

دیدگاه‌ها