کد خبر : 1476514 | 04 آذر 1396 ساعت 20:06 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: باید از فرصت‌هایمان استفاده می کردیم

مدافع گسترشی ها می گوید اگر آنها از فرصت های خود استفاده می کردند استقلال نمی توانست بی محابا حمله کند و فشار را روی این تیم زیاد کند.

حسینی: باید از فرصت‌هایمان استفاده می کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحسن حسینی پس از دیدار تیم های استقلال و گسترش فولاد تبریز در رابطه با وضعیت تیم تبریزی گفت: وضعیت تیم مشخص است. اکنون باید روی فاز هجومی کار کنیم تا بتوانیم در بازی های خود گلزنی هم بکنیم. همانطور که آقای کریمی گفتند شاید نیاز به زمان بیشتری داریم تا بتوانیم به هماهنگی کامل برسیم طوریکه بتوانیم دروازه خودمان را در فاز دفاعی بسته نگه داریم و در فاز هجومی هم دروازه حریفان را باز کنیم.


اگر بازیکنان از موقعیت هایمان استفاده می کردند شرایط به گونه ای نمی شد که استقلال بخواهد اینگونه بی محابا حمله کند . فشار بیاورد. به هرحال آنها میزبان بودند و می خواستند برای استفاده از این امتیاز با فشار آوردن به گسترش به هدفشان برسند که رسیدند.


قطعا با حضور آقای کریمی شرایط تیم تغییر کرده است چرا که قبل از آمدن ایشان ما در انتهای جدول حضور داشتیم اما پس از آمدن ایشان به دو پیروزی دست پیدا کردیم و حتی امروز هم برای رسیدن به پیروزی آمده بودیم اما موفق نشدیم. حضور آقای کریمی باعث شد تا سیستم تیم تغییر کند و بازی روانتری به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها