کد خبر : 1476591 | 05 آذر 1396 ساعت 07:54 | 69.6K بازدید | 0 دیدگاه

بردی که ارزشش بعدها مشخص می‌شود؛

پرسپولیس چه تیمی را شکست داد؟!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ حالا اولین و تنها تیمی هستند که در لیگ برتر، پارس جنوبی را در جم شکست دادند.

به گزارش "ورزش سه"،  پرسپولیس موفق به کاری شد که پیکان، صنعت نفت، استقلال، پدیده و سپیدرود موفق به انجام آن نشدند و همین موضوع، ارزش پیروزی‌ سرخپوشان پایتخت را بیشتر و بیشتر می‌کند.

 

البته نمایش پرسپولیس در مقابل شاگردان تارتار هیچ شباهتی به عملکردشان در بازی های قبلی نداشت و آن ها از تک موقعیتشان استفاده کردند اما به هر حال 3 امتیاز حساس را به دست آوردند و یک بار هم که شده 3 امتیاز را در شرایطی کسب کردند که موقعیت سوزی ها در یاد کسی نماند.

 

پارس جنوبی جم، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و خطرناک ترین تیم در ضد حمله ها است. بنابراین نمیتوان بر برانکو بابت ترکیب و شیوه بازی نیمه دفاعی اش ایراد گرفت. او امروز اجازه نداد دفاع های کناری نفوذ چندانی داشته باشند چون به خوبی میدانست جمی ها وینگرهای پرسرعت و تکنیکی در کناره ها دارند و منتظر خالی شدن آن قسمت هستند.

 

1256054

 

جذابیت این مسابقه را میتوان با پیروزی 2-1 مقابل ملوان در لیگ پانزدهم یا برد با همین نتیجه مقابل پدیده در لیگ شانزدهم مقایسه کرد اما ارزش آن، اگر بیشتر از پیروزی 4-2 مقابل استقلال و برد 3-0 تراکتور نباشد، کمتر از آن ها هم نیست. پرسپولیس دومین شکست پیاپی پارس را رقم زد و به صدر جدول رسید و حالا، تارتار کار بسیار مشکلی برای ریکاوری و بازگشت به صدر جدول خواهد داشت. سرخ ها اگر بازی معوقه را هم به نفع خود رقم بزنند و این روند را تا پایان نیم فصل حفظ کنند، با حداقل 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان نیم فصل خواهند شد.

 

یعنی آن ها فرصت 2 بار لغزش در نیم فصل دوم را خواهند داشت و این در حالی است که پرسپولیسی ها در نیم فصل دوم تنها 5 بار از تهران خواهند شد و مقابل تیم های قدرتمند تراکتورسازی، سپاهان و پارس جنوبی در آزادی میزبانی خواهند کرد.

 

در مجموع باید گفت هرچند پیروزی سرخ ها در جم با چاشنی خوش شانسی همراه بود اما به هر حال 3 امتیاز به نام آن ها نوشته شد و ارزش این پیروزی امروز نه، بلکه در پایان فصل مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها