کد خبر : 1476641 | 05 آذر 1396 ساعت 11:36 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز تا پایان حواشی آخر بازی ذوب- فولاد(عکس)

مجادله و اخراج یک بازیکن تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد دقایق پایانی این مسابقه را تحت الشعاع قرار داد.

آغاز تا پایان حواشی آخر بازی ذوب- فولاد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان بعد از دو برد متوالی که در هفته‌های ششم و هفتم به دست آورد، چهار تساوی پیاپی داشت اما با این حال به دلیل شکست ناپذیری در بین پنج تیم بالای جدول ماند و از کورس رقابت با تیم‌های مدعی دور نشد ولی آنها پس از پیروزی بزرگی که در دوازدهمین دیدار فصل مقابل پارس جنوبی جم داشتند، روز گذشته نیز با یک گل سه امتیاز ارزشمند گرفتند تا بیشتر از همیشه قدرت‌نمایی کرده باشند.


فولاد در حالی با گلی که در دقیقه ۸۵ روی ریباند پنالتی رحیم زهیوی توسط علی‌اصغر عاشوری به ثمر رساند برابر ذوب‌آهن صاحب پیروزی شد که لحظات پایانی این مسابقه با حواشی و اخراج دو بازیکن همراه بود.


در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده این بازی ارسال مهدی مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را حامد لک، گلر ملی‌پوش فولاد بالاتر از مهاجمان ذوب‌آهن جمع کرد و به دلیل خطای وحید محمدزاده نقش بر زمین شد اما به محض افتادن او، این مدافع ذوبی‌ها توپ را از دستان حامد لک درآورد و جلوتر انداخت تا بازی به گردش دربیاید و همین اتفاق موجب بروز درگیری شد.

 

1256106


لک که از این اتفاق ناراحت شده بود به حرکت محمدزاده واکنش نشان داد و مجادله لفظی آنها موجب بروز درگیری شد که در ادامه بازیکنانی مثل تبریزی نیز به این صحنه آمدند ولی با میانجی‌گری سایر بازیکنان این قائله خاتمه پیدا کرد اما هر دو بازیکن که یک کارت زرد داشتند، با اخطار دوم جریمه شدند و کارت قرمز دریافت کردند.

 

1256107


امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب‌آهن بعد از پایان بازی به حامد لک بابت اتلاف وقت‌های او معترض شد و در نشست خبری هم عنوان کرد از این کارها تعجب می‌کند و با اینکه لک به او گفته برای برد تیمش هر کاری می‌کند، اما اینگونه پیروزی‌ها را قشنگ نمی‌داند.

 

1256105


البته حامد لک و وحید محمدزاده پس از اتمام مسابقه با هم گفت‌وگو و از یکدیگر دلجویی کردند و برخورد صمیمانه‌ای با هم داشتند.

 

(عکس‌ها از: فارس)

دیدگاه‌ها