کد خبر : 1476653 | 05 آذر 1396 ساعت 11:46 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی: حق علیرضا کریمی مدال طلای جهان بود

درخواست تقدیر از کشتی گیر بدشانس ایرانی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امیدوارم مسئولان در مقابل حرکت جوانمردانه علیرضا کریمی از این جوان شایسته حمایت کنند.

درخواست تقدیر از کشتی گیر بدشانس ایرانی

به گزارش "ورزش سه"،  علیرضا کریمی که در وزن ۸۶ کیلوگرم روز گذشته در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال روی تشک رفت، به دلیل قرعه نحسی که نصیبش شد، از رسیدن به مراحل پایانی بازماند. او مجبور شد به خاطر روبرو نشدن با کشتی گیری از رژیم صهیونیستی یک بار مبارزه اش را با شکست به پایان برساند و یک بار هم در گروه بازنده ها با این کشتی گیر روبرو نشد. این در حالی است که ۳ سال قبل هم اتفاق مشابهی برای علیرضا کریمی در مسابقات جهانی جوانان رخ داده بود.


محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در این باره به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: کریمی در سال 2014 میلادی هم در عین شایستگی در مسابقات جهانی جوانان در بلغارستان، نتوانست صاحب مدال شود.


وی ادامه داد: کریمی امسال هم با توجه به آمادگی بالا و انگیزه زیادی که برای جبران شکست های قبل داشت، شانس اول کسب مدال طلا در رقابت های امیدهای جهان در لهستان بود.


طلایی تصریح کرد: علیرضا یک کشتی گیر نجیب و با حجب و حیاست و در سال 2014 میلادی پس از آن اتفاق از نظر مالی حمایتی از وی نشد. امیدوارم امسال این حمایت صورت گیرد تا گوشه ای از زحمات وی در تمرینات طاقت فرسایش جبران شود.


وی در پایان با اشاره به اینکه کریمی به ارائه مستندات پزشکی نتوانست به مبارزات خود ادامه دهد، خاطرنشان کرد: وی با 23 سال سن می تواند همچنان در آینده برای کشتی ایران افتخارآفرین باشد و امیدوارم مسئولان ذیربط در این راه از وی حمایت کنند.

دیدگاه‌ها