کد خبر : 1476654 | 05 آذر 1396 ساعت 11:45 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نیمه اول غفلت کردیم

ابراهیمی: تاخیر یک‌روزه در شکست بی‌تاثیر نبود

هافبک سپیدرود تاخیر یک روز بازی را در نتیجه تیمش بی‌تاثیر نمی‌داند اما بیشتر از هر چیز معتقد است که بی‌تجربگی عامل اصلی شکست‌شان است.

ابراهیمی: تاخیر یک‌روزه در شکست بی‌تاثیر نبود

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی گلزن تیم فوتبال سپیدرود ابتدا درباره تاخیر یک روزه بازی‌شان و تاثیر آن در نتیجه‌گیری‌ دیدار برابر تراکتورسازی گفت: نمی‌توان گفت به طور قصد این موضوع منجر به شکست ما شده است اما مطمئنا بی‌تاثیر هم نبوده است ضمن آنکه ما دوشنبه بازی داشتیم و این نزدیکی بازی‌ها نه فقط در همین بازی که در آینده هم به تیم لطمه وارد خواهد کرد. در کل شکست ما فقط به این موضوعاتی که گفتم مربوط نمی‌شود و ما اگر کمی پخته‌تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم از تبریز با یک امتیاز به خانه برگردیم.


هافبک سپیدرود ادامه داد: دوست داشتم گلزنی‌ام با نتیجه‌گیری تیم همراه باشد که متاسفانه نشد. ما نیمه اول اشتباهاتی داشتیم و غفلت‌مان باعث شکست شد و در نیمه دوم پس از ورود میرجوان و یزدانی شرایط بازی به نفع ما شد و در قالب حمله قرار گرفتیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان بهره ببریم و در نهایت نتیجه اینطور رقم خورد. ما به هوادارانمان قول می‌دهیم در بازی‌های باقیمانده تمام توانمان را بگذاریم تا این شکست را جبران و آنها را شاد کنیم.


وی در خصوص مصاف با فولاد در خوزستان هم گفت: بازی‌های بیرون از خانه و نتیجه‌گیری در آنها خیلی سخت است اما مطمئنا ما فقط برای برد به اهواز سفر خواهیم کرد. بعد از بازی با فولاد در رشت با پرسپولیس بازی داریم که مطمئنا با حضور هوادارانمان پرسپولیسی‌ها کار آسانی نخواهند داشت و امیدوارم تا آن زمان هم مصدومان و محرومان هم برسند تا بتوانیم امتیازات این دو بازی را بگیریم و خودمان را به میانه جدول نزدیک کنیم.


ابراهیمی در خصوص نبود نزهتی و سام‌کن و تاثیرگذاری‌شان در بازی‌های پیش رو تصریح کرد: پویا و امید واقعا جز بازیکنان تاثیرگذار در خط حمله و دفاع هستند البته جانشین سام کن تهیدست هم خوب کار کرده و در همین بازی توانست موقعیت‌های خطرناک مهاجمان تراکتور را به خوبی کنترل کند و در این چند هفته به نظرم عملکرد خوبی داشته است.

دیدگاه‌ها