کد خبر : 1476663 | 05 آذر 1396 ساعت 12:29 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

با قطعیت می گویم آن پنالتی درست بود

صالحی: بیرانوند به قصد زدن پایم آمد

مهاجم تیم پارس جنوبی درباره صحنه پنالتی دیدار برابر پرسپولیس می گوید با قطعیت می‌گویم که پنالتی درست بود و بیرانوند به قصد زدن پایم آمده بود و دایو کرد.

صالحی: بیرانوند به قصد زدن پایم آمد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی در رابطه با بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس به صحبت پرداخت. او در ابتدا درباره پنالتی از دست رفته تیم که روی حرکت او به دست آمد گفت: بهرحال فوتبال همین است و کاری هم نمی توان کرد. شاید اگر هر کس دیگری هم به غیر از محسن پشت این توپ می ایستاد و ضربه را می زد آن توپ وارد دروازه بیرانوند نمی‌شد، در پنالتی زدن بیشتر از آنکه تبحر و دقت بازیکن مهم باشد شانس دخیل است و محسن هم در آن صحنه بدشانس بود.


او در پاسخ به سوالی که چطور نتوانست توپ برگشتی را گل کند هم خاطرنشان کرد: پیش از آنکه من به سمت توپ بروم مهدی زبیدی در موقعیت گلزنی قرار داشت که اگر مهدی آن شوت را نمی‌زد احتمالا من آن موقعیت را گل می‌کردم. البته باز هم نمی‌توان به طور قطع در آن مورد نظر داد و دیگر اتفاقی است که افتاده و نباید ناراحت باشیم و باید تلاشمان را برای بازی‌های بعدی بیشتر کنیم تا شکست‌هایمان جبران شود. 


وی درباره نظر کارشناسان داوری و پنالتی‌شان اینطور گفت: با قطعیت می‌گویم که پنالتی درست بود و بیرانوند به قصد زدن پایم آمده بود و دایو کرد. 


صالحی در مورد 2 بازی آینده‌شان با تیم‌های پایین جدولی هم ادامه داد: نمی‌توان گفت چون نفت و سیاه‌جامگان در انتهای جدول قرار دارند پس بازی‌هایمان راحت خواهند بود. ما فقط باید 6 امتیاز این دیدارها را به دست بیاوریم و این تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنم و شرایط تیم‌ها و بازی‌هایشان برای ما مهم نیستند. 


او صحبت‌هایش را با ناراحتی از نتیجه‌ای دیدار مقابل پرسپولیس به پایان برد و گفت: از نتیجه‌ای که به دست آوردیم ناراحتم، چون ما خیلی تلاش کردیم تا پرسپولیس را شکست دهیم و اگر زحمت نمی‌کشیدیم و شکست می‌خوردیم می‌گفتم حقمان است اما ما با دوندگی و بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم مستحق شکست نبودیم.

دیدگاه‌ها