کد خبر : 1476675 | 05 آذر 1396 ساعت 12:57 | 106K بازدید | 0 دیدگاه

مسعود همامی:

پرسپولیس محروم شد از من ناراحت نشوید!

دروازه‌بان سابق پرسپولیس به واسطه عدم بررسی شرایط مطالباتش از این باشگاه ناراحت است و به همین منظور تهدید کرده مدارک خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد.

پرسپولیس محروم شد از من ناراحت نشوید!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از ایلنا مسعود همامی که در لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوسته بابت نیم فصل حضورش در این تیم بخشی از مطالباتش را هنوز دریافت نکرده است. او که از این موضوع و همچنین عدم بررسی مشکلاتش از سوی مدیران پرسپولیس ناراضی است در این خصوص گفت: طلب من از باشگاه پرسپولیس یک میلیارد و شصت میلیون تومان بوده است که شامل قراردادم با این تیم و غرامت فسخ یک طرفه قرارداد بوده است که در استیناف غرامت آن کسر شده و تبدیل به 700 میلیون تومان شده است و این حکم 4 بار در تجدید‌نظر خواهی استیناف تایید شده است.


وی ادامه داد: فرصت قانونی پرسپولیس برای اعتراض و رسیدگی به این پرونده تا ابتدای سال 95 بود و از آن تاریخ به بعد هم غیرقانونی 4 بار تجدید نظرخواهی داشته‌اند در حالیکه تجدید نظر خواهی یکبار انجام می‌شود. 2 بار از این 4 بار هم در کمتر از 2 ماه داده شده است. ما هر 4 بار در کمیته استیناف حاضر شدیم و هر بار حق به من داده شد.


همامی در ادامه با اشاره به روند پیگیری طلبش گفت: من در حال حاضر مدارکم را برای ترجمه فرستاده‌ام و تا 2 روز آینده حاضر می‌شود و بعد از آن شکایتم را به مراجع بین‌المللی و فیفا ارائه می‌دهم و از این طریق پیگیری خواهم کرد. این آخرین اخطارم به مسئولان باشگاه است و فردا اگر حکمی از فیفا برایشان آمد نگویند نمی‌دانستیم. اگر محکومیت و محرومیتی ایجاد شد دیگر مقصر من نیست.


وی در ادامه با اشاره به اعتراض هواداران پرسپولیس در صفحه‌شخصی‌اش گفت: افرادی که در صفحه اینستاگرام من شخصیت خودشان را نشان دادند طرفدار پرسپولیس نیستند ولی من از آنها سوال دارم که اگر یک ماه حقوق نگیرند از آن می‌گذرند و می‌توانند زندگی خود را بچرخانند؟ من به خاطر پرسپولیس هم ضرر مالی دادم هم فوتبالی. من را منتظر نگه داشتند تا روز آخر و در حالیکه پیشنهاد لیگ برتری داشتم مجبور شدم بروم لیگ یک بازی کنم.


گلر سابق پرسپولیس با اشاره به تهدید باشگاه پیکان گفت: به خاطر آمدن به پرسپولیس 200 میلیون چک به باشگاه پیکان دادم که همین روزها حکم جلب من را می‌گیرند. چرا از من انتظار دارند از حق خودم و خانواده‌ام بگذرم؟ این صحبت‌ها را کردم تا مسئولان پرسپولیس بدانند مدارک من به زودی ترجمه شده و به فیفا ارسال می‌شود و اگر قصد دارند کاری بکنند دست به کار شوند.

دیدگاه‌ها