کد خبر : 1476814 | 06 آذر 1396 ساعت 01:04 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی راحت یوونتوس مقابل کروتونه

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 کروتونه را شکست بدهد و جایگاهش در رتبه سوم جدول سری آ را تثبیت کند.

پیروزی راحت یوونتوس مقابل کروتونه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان مکس آلگری نتوانستند در نیمه اول دروازه حریف را باز کنند اما در نیمه دوم سه گل زدند و به یک پیروزی شیرین رسیدند.

 

همانطور که انتظار می رفت بازی با حملات بارسا آغاز شد و بلیز ماتوئیدی می توانست در دقیقه 4 دروازه کروتونه را باز کند اما ضربه او روی پاس خوب داگلاس کاستا از کنار دروازه به بیرون رفت. برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 20 ماریو مانژوکیچ نزدیک بود دروازه حریف را باز کند اما این موقعیت هم از دست رفت.

 

حملات تیم میزبان ادامه پیدا کرد و این تیم در دقایق 33 و 34 صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما بن عطیه و ماتوئیدی نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

 

تلاش یوونتوسی ها برای رسیدن به گل تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

 

در نیمه دوم هم حملات یوونتوسی ها ادامه داشت و این بار این تیم خیلی زود به گل رسید. روی ارسال عالی بارزالی بود که ماریو مانژوکیچ با یک ضربه سر خوب کار را تمام کرد.

 

1256273

 

یوونتوسی ها که از زیر بار فشار از دست دادن موقعیت های پیاپی خارج شده بودند، در ادامه با خیال راحت تری به بازی ادامه دادند و خیلی زود به گل دوم رسیدند.

 

روی یک ضربه کرنر بود که توپ در یک رفت و برگشت به دی شیلیو رسید و او هم که تنها سه دقیقه از حضورش در زمین سپری می شد، با یک شوت تماشایی کار را تمام کرد.

 

 

1256288

 

 

 

حملات یوونتوس ادامه پیدا کرد و در دقیقه 66 چیزی نمانده بود که دیبالا اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه کروتونه پیدا نکرد.

 

اما در دقیقه 71، سرانجام یوونتوس به گل سوم رسید. این بار روی ارسال پیانیچ بود که واکنش نه چندان خوب دروازه کورتونه باعث شد تا توپ به بن عطیه برسد و او هم به راحتی کار را تمام کند.

 

دو دقیقه بعد مانژوکیچ می توانست اختلاف را به 4 گل برساند اما این بار دروازه بان کروتونه عالی کار را کرد و این موقعیت را از یووه گرفت. در دقایق پایانی باز هم یوونتوسی ها تیم برتر میدان بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-0 یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها