کد خبر : 1477026 | 07 آذر 1396 ساعت 08:13 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ستاره ایرانی از سرمربی جدید الخور

رفیعی: البیاوی در بهترین زمان انتخاب شد

ستاره ایرانی باشگاه الخور دو برد اخیر این تیم در لیگ ستارگان و فرار از منطقه سقوط را انتخاب به موقع سرمربی جدید دانست.

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی ستاره ایرانی الخور که تا چند هفته قبل به عنوان یکی از گزینه های کنار گذاشته شدن از این تیم در نقل و انتقالات زمستانی قلمداد می شد بعد از دو گل ارزشمند و سه امتیازی حالا به یکی از ستاره های ارزشمند الخور تبدیل شده تا جایی که بیشتر رسانه های قطر توجه ویژه ای به شماره 7 ایرانی الخور نشان می دهند.


روزنامه استاد الدوحه در گزارشی پیرامون شرایط الخور بعد از تغییرات روی نیمکت به سراغ سروش رفیعی رفت و با این بازیکن گفتگوی کوتاهی پیرامون سرمربی جدید باشگاه انجام داد که ستاره ایرانی انتخاب این مربی را بهترین تصمیم سران باشگاه برای فرار از بحران و منطقه سقوط دانست.

 

1256439


رفیعی به استاد الدوحه گفت:«نضیف البیاوی در بهترین زمان ممکن به نیمکت تیم اضافه شد و توانست از نظر روحی روانی شوک مثبتی به بازیکنان وارد کند. او از نظر اخلاقی نمونه بارز یک مربی حرفه ای است که نتیجه کار او را با دو برد و کسب 6 امتیاز در دو بازی کاملا مشاهده می کنید. البته باید از پشتیبانی و حمایتی که باشگاه در این دو هفته انجام داد نیز یاد کنیم که امیدوارم با همین رویه بتوانیم الخور را به جایگاه واقعی اش برگردانیم».


سروش رفیعی با درخشش در ترکیب الخور در این هفته ها نه تنها به یکی از بهترین بازیکنان لیگ ستارگان تبدیل شده بلکه توسط کارشناسان QSL در بین شش بازیکن برتر هفته اخیر قطر نیز قرار گرفت تا کاملا شایعات جدایی و بازگشت او به ایران به دست فراموشی سپرده شود.

 

دیدگاه‌ها