کد خبر : 1477155 | 07 آذر 1396 ساعت 17:34 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

سوشا مکانی پرسپولیس را فراموش کنید

دروازه‌بان سابق پرسپولیس بعد از جدایی از این تیم توانسته عملکرد درخشانی از خود در لیگ نروژ به جا بگذارد و از این حیث باید گفت باید خاطرات گذشته از او را از ذهن پاک کرد.

سوشا مکانی پرسپولیس را فراموش کنید

به گزارش "ورزش سه"، سوشا مکانی که با نمایشی مناسب در فولاد خوزستان به پرسپولیس پیوسته بود، با حواشی ریز و درشت خود در نهایت ترجیح داد فوتبال ایران را به مقصد نروژ ترک کند. حضور در دو باشگاه میوندالن و استرومسگودست نام او را در میان دروازه‌بانان لژیونر قرار داد.


با این حال عملکرد او باعث شده تا اکنون خاطرات مربوط به روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس را فراموش کرد.


سوشا مکانی هنگامی که در فوتبال ایران با محرومیت طولانی مدت مواجه شد به لیگ دسته دو نروژ رفت و در میوندالن در ترکیب اصلی به میدان رفت و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت؛ ولی تیمش با کسب رتبه پنجم و صعود به پلی‌آف، در نهایت از راهیابی به لیگ برتر باز ماند. با این وجود نمایش خوب مکانی باعث شد تیم استروم‌سگودست دسته اولی او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.


اوضاع مکانی در تیم جدید خوب نبود و حضور گلر شماره یک این تیم که کاپیتان آنها هم بود باعث شد مکانی فقط یک بازی در ترکیب اصلی به میدان برود. نیمکت‌نشینی‌‌های مکانی او را زودتر از موعد به فکر بازگشت به تیم سابقش انداخت و او در برگشت به میوندالن بازهم در ترکیب اصلی قرار گرفت.


حضور مجدد مکانی در این تیم بازهم با بازی‌های خوب و کلین‌شیت‌ همراه بود که تیم در پایان فصل به رتبه چهارم رسید و این‌بار هم تیمش به پلی‌آف صعود کرد ولی بازهم در مرحله نهایی نتوانست به دسته برتر صعود کند.


مکانی تا اینجای فصل 14 بازی در ترکیب تیمش انجام داده و آمار فوق‌العاده 10 کلین‌شیت را در این تعداد بازی به ثبت رسانده است. وی در طول 4 بازی دیگر هم 7 بار دروازه‌اش باز شد تا با 0.5 گل خورده در هر دیدار عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد. وی در مقطعی به دلیل تراشیدن موهای سرش شباهت زیادی به تیم هاوارد، گلر تیم ملی آمریکا پیدا کرده بود و خودش هم در صحبت‌هایش از علاقه به این گلر خبر داد و به سوژه رسانه‌های نروژ تبدیل شد.

دیدگاه‌ها