کد خبر : 1477216 | 08 آذر 1396 ساعت 01:22 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین منچستریونایتد در خانه واتفورد

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل واتفورد به پیروزی 4-2 رسید و فاصله با منچسترسیتی را به 5 امتیاز کاهش داد.

پیروزی شیرین منچستریونایتد در خانه واتفورد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو در همان نیمه اول سه بار دروازه حریف را باز کردند و اگرچه تیم میزبان در دقایق پایانی موفق شد دو گل خورده را جبران کند اما گل جسی لینگارد در دقایق پایانی، پیروزی شیاطین سرخ را قطعی کرد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. در دقیقه 7، ریچارلیسون می توانست روی ارسال کیکو فمنینا، دروازه یونایتد را باز کند اما حضور به موقع لیندلوف، دروازه دخیا را نجات داد.

در ادامه بازیکنان منچستریونایتد بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 19 توانستند به گل اول برسند. روی حرکت خوب لینگارد و پاس او برای اشلی یانگ بود که شوت محکم این بازیکن توانست دروازه بان باتجربه واتفورد را مغلوب کند.

 

 

1256575

 

 

فشار حملات منچستریونایتد بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و تنها 6 دقیقه بعد این تیم به گل دوم رسید. این بار روی یک ضربه آزاد بود که اشلی یانگ با ضربه ای هنرمندانه، توپ را به گوشه دروازه آئورلیو گومز فرستاد.

 

 

1256577

 

این گل هم باعث نشد تا یونایتدها دست از حملات شان بردارند و در دقیقه 32 این تیم به گل سوم رسید. این بار پاس خوب لوکاکو بود که مارسیال را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و تیم میزبان بار دیگر توانست به محوطه جریمه یونایتد نزدیک شود اما در نهایت توپ دیگری در این نیمه از خط دروازه ها عبور نکرد و منچستریونایتد با برتری 3-0 به رختکن رفت.

 

نیمه دوم را واتفورد بهتر آغاز کرد اما این منچستریونایتد بود که می توانست در دقیقه 53 به گل چهارم برسد ولی لینگارد نتوانست از پاس خوب لوکاکو استفاده کند. حملات واتفورد ادامه داشت و در این بین ریچارلیسون، ستاره جوان این تیم، صاحب دو موقعیت بسیار خوب شد اما هر دو آنها را از دست داد.

 

در دقیقه 74 نوبت پوگبا بود که بتواند نام خود را در بین گلزنان این دیدار ثبت کند اما او نیز نتوانست از موقعیت بسیار خوبش استفاده کند.

 

در مقابل حملات واتفورد سرانجام در دقیقه 77 نتیجه داد و این تیم توانست سرانجام یکی از گل های خورده را جبران کند. خطای مارکوس روخو روی پریرا، یک ضربه پنالتی نصیب واتفورد کرد که تروی دینی برخلاف جهت حرکت دخیا توانست آن را تبدیل به گل کند.

 

بازیکنان واتفورد که با این گل امیدوار شده بودند، به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 84 به گل دوم رسیدند. ارسال عالی کاریو در محوطه جریمه به عبدالله دوکوره رسید و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه دخیا فرستاد.

 

تیم میزبان با این گل کاملا به کسب تساوی امیدوار شد اما این منچستریونایتد بود که در دقیقه 87 سرانجام به گل چهارم رسید و پیروزی اش را قطعی کرد. روی یک ضدحمله سریع بود که لینگارد که از زمین خودی صاحب توپ شده بود، تا محوطه جریمه حریف پیش رفت و علی رغم اینکه بین مدافعان حریف گرفتار شده بود، با یک ضربه هوشمندانه، گل چهارم را به نام خود ثبت کرد.

 

 

1256579

 

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 4-2 منچستریونایتد به پایان رسید تا این تیم حداقل برای یک شب اختلاف با تیم همشهری را به 5 امتیاز کاهش داده باشد.

دیدگاه‌ها