کد خبر : 1477238 | 08 آذر 1396 ساعت 09:51 | 223.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز درخشش ستاره ایرانی عثمانلی اسپور

پیام، صادقیان را به ما بازگردان!

ستاره ایرانی در اولین حضور ثابت در ترکیب عثمانلی اسپور خوش درخشید تا آمار خارق العاده پاس گل از خود در این تیم به جا بگذارد.

پیام، صادقیان را به ما بازگردان!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه عثمانلی اسپور به عنوان یکی از قدیمی ترین باشگاه های ترکیه در روزهایی که پیام صادقیان به خاطر سابقه نه چندان جالب توجه در لیگ برتر مشتری داخلی نداشت، در تصمیمی جالب توجه با قراردادی یکساله ستاره جوان و مستعد اما پرحاشیه ایرانی را به خدمت گرفت به این امید که بتواند از توانایی های فوق العاده این بازیکن نهایت بهره را ببرد.


مدت زمان زیادی طول کشید تا پیام صادقیان بتواند خودی در این تیم پرآوازه ترکیه نشان بدهد؛ تیمی که فصل قبل شگفتی ساز سوپرلیگ بود و جواز صعود به رقابت های اروپایی را نیز به دست آورد؛ اما امسال با بحران های زیادی روبرو شد و ماه های زیادی برای خروج از این بحران تلاش کرد که در این راه پیام صادقیان هم محکوم به نیمکت نشینی شد تا از اندک فرصت های خود بهره ببرد تا به ترکیب اصلی برسد.

 

1256596


چند هفته قبل سرمربی عثمانلی اسپور برای نزدیک به 10 دقیقه از پیام در مصاف با تیم بزرگ فنرباغچه بهره برد که در همین دقایق کوتاه صادقیان با دادن پاس تک گل تیمش نشان داد از چه توانایی های فنی بهره می برد. البته آن درخشش تحت الشعاع شکست عثمانلی اسپور قرار گرفت اما دیشب در رقابت های دور ششم جام حذفی ترکیه دوباره این فرصت نصیب پیام شد تا در مصاف با تیم ناشناس مالاتیااسپور برای اولین بار طعم حضور در ترکیب اصلی عثمانلی اسپور را بچشد.


فرصتی که پیام بهترین برداشت را از آن کرد به این امید که بتواند جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی تیمش در سوپرلیگ ترکیه به دست آورد. دو پاس گل در دقایق 28 و 74 ساخت تا عثمانلی اسپور به برتری 3-1 رسیده و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی لقب بگیرد. درخشش ستاره ایرانی به حدی زیاد بود که گزارشگر بازی در شبکه TRT SPOR در بیشتر دقایق حضور پیام در مستطیل سبز و حتی هنگام خروج این بازیکن از زمین در دقیقه 82 دست از تعریف و تمجید از صادقیان برنمی داشت و او را بهترین بازیکن عثمانلی اسپور در این مصاف می نامید و با تعجب از این که فرصت کمی تاکنون به او داده شده تا خودی نشان دهد، صحبت می کرد.

 

1256595


در این گیر و دار توجه ویژه رسانه های ترکیه به ستاره ایرانی عثمانلی اسپور هم جالب توجه بود. سایت "سون دقیقه" در گزارشی پیرامون برتری عثمانلی اسپور مقابل مالاتیااسپور نوشت:« پیام صادقیان دو پاس گل داد تا زمینه برتری 3-1 عثمانلی فراهم شود. ستاره ایرانی در یکی از بهترین نمایش های ممکن هر کاری لازم بود در میانه میدان انجام داد و به عنوان پاسور نشان داد توانایی ذاتی فراوانی دارد».


همچنین سایت hurriyet هم در خبری پیرامون برد و صعود عثمانلی اسپور به مرحله بعد جام حذفی نوشت:«نمایش درخشان بازیکنان عثمانلی اسپور از جمله پیام صادقیان باعث شد این تیم با برد 3-1 مقابل مالاتیا به تاخت و تاز خود در رقابت های حذفی موسوم به لیگ عثمانی ادامه بدهد». این سایت با انتشار تصویری از شادی بازیکنان عثمانلی و تشکر آنها از صادقیان درخشش ستاره ایرانی را پوشش داد.

 

1256594


80 دقیقه حضور برابر مالاتیااسپور و 10 دقیقه حضور مقابل فنرباغچه در مجموع 90 دقیقه بازی پیام صادقیان در این فصل توام شد با سه پاس گل از سوی این بازیکن تا آمار فوق العاده ای از او در فصل جاری به ثبت برسد. آماری که می تواند به ادامه روزهای خوب و درخشان این بازیکن پرحاشیه سال های گذشته در فصل جاری کمک کند تا او به عنوان اولین ایرانی در فوتبال ترکیه به موفقیت برسد و طلسم ناکامی بازیکنان ایرانی در این کشور را بشکند. از آن مهمتر پیام دوباره همان صادقیانی که در پرسپولیس در حد یک ستاره بزرگ و آینده دار نشان داده بود را دوباره به آغوش فوتبال ایران بازگرداند.

 

 

پاس گل صادقیان برای عثمانلی در جام حذفی ترکیه

 

 

پاس گل دوم صادقیان برای عثمانلی در جام حذفی

 

دیدگاه‌ها