کد خبر : 1477283 | 08 آذر 1396 ساعت 11:43 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند- تراکتور؛ خاطراتی که از یاد نمی‎رود

دیدار صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی با جذابیت بالایی برگزار خواهد شد.

کمالوند- تراکتور؛ خاطراتی که از یاد نمی‎رود

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از حساس ترین مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر، دیدار صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی خواهد بود. مسابقه‌ای که در آن فراز کمالوند، سرمربی سابق تراکتورسازان برای اولین بار به عنوان سرمربی یک تیم غیر تبریزی مقابل سرخپوشان قرار می گیرد.


فراز کمالوند برای هواداران تراکتورسازی یادآور خاطرات بسیار خوبی است؛ او در سال 1388 موفق شد به عنوان سرمربی تراکتورسازی این تیم را به لیگ برتر برگرداند؛ به همین خاطر محبوبیت بالایی نزد تراکتوری ها دارد. کمالوند در لیگ برتر نیز دو سال روی نیمکت تراکتور نشست و نتایج نسبتا خوبی به دست آورد. این مربی بعد از کار در تیم های شهرداری و گسترش فولاد تبریز حالا روز جمعه به عنوان سرمربی صنعت نفت مقابل تراکتورسازی قرار می گیرد.


بی تردید تقابل فراز با تراکتوری ها جذابیت های زیادی خواهد داشت. این مربی در دوران حضور در گسترش فولاد چندین بار تراکتور را متوقف کرده؛ اما حالا با توجه به شرایط صنعت نفت و حضور هواداران پرشور در ورزشگاه تختی آبادان قطعا تیمش را برای برد به میدان می فرستد. این در حالی است که تراکتورسازی بسیار علاقه دارد تا بعد از پیروزی مقابل سپیدرود دومین برد متوالی را به دست آورد.

 

دیدگاه‌ها