کد خبر : 1477295 | 08 آذر 1396 ساعت 12:12 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: نباید یک تیم خالی از بازیکن شود

با ستاره‌های سرخابی هم برای سربازی حرف زده‌اند

ذوب آهن به احتمال فراوان یکی از نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده خواهد بود و این درحالی است که این تیم ممکن است برخی بازیکنان موثرش را به دلیل خدمت سربازی از دست بدهد.

با ستاره‌های سرخابی هم برای سربازی حرف زده‌اند

به گزارش "ورزش سه" ذوب آهن روز جمعه و در چهاردهمین هفته لیگ برتر باید در یک مسابقه کلاسیک به مصاف پرسپولیس برود. جدالی قدیمی از دل تاریخ فوتبال ایران که همیشه جذابیت های زیادی داشته است. ذوب این فصل را با امیرقلعه نویی سرمربی پرافتخار فوتبال ایران آغاز کرده و البته هنوز به جایگاهی که انتظار می رفت نرسیده است و بازی با پرسپولیس می تواند منجر به اوج گیری مجدد این تیم ریشه دار شود. با وجود این که فضای ذوب آهن مثل همیشه آرام به نظر می رسد اما اخباری در رابطه با سرباز شدن چند مهره کلیدی این تیم به گوش می رسد.


سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در این رابطه گفت:« تا این لحظه هیچ خبر خاصی در این رابطه با ما انجام نشده است.» او در رابطه با اسامی مختلفی که در رسانه ها مطرح می شود از جمله احسان پهلوان هافبک جوان و ملی پوش این تیم که گفته می شود در نیم فصل به تراکتورسازی می رود گفت:« همانطور که گفتم تا الان هیچ خبر خاصی در این رابطه ندارم. می دانم دو بازیکن ما مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر دانشجو هستند و احسان پهلوان هم قرار بود خودش پیگیر کارهای دانشگاهش باشد.»


مدیرعامل ذوب آهن اضافه کرد:« به نظر من این ها بیشتر بازار شایعات است ولی ما هم در تیممان بازیکنان جوانی داریم و هر جوانی هم باید خدمت سربازی اش را انجام بدهد. ما هم به سربازی رفته ایم و بقیه هم باید بروند.»


آذری در ادامه با بیان اینکه فدراسیون و سازمان لیگ باید جدی تر به این مسایل ورود کنند گفت:« باید ساز و کاری تعریف شود که براساس قوانین ناگهان یک تیم خالی از بازیکن نشود. من حتی شنیده ام با بازیکنان جوان استقلال و پرسپولیس هم برای رفتن به سربازی صحبت کرده اند. اما قوانین گویا و شفاف است و تا اتفاقی نیفتد نمی توان نظری راجع به آن داد.»


او در این باره که جدایی بازیکنانی مثل احسان پهلوان و اینکه آیا کمبود بازیکن مناسب برای جذب در نیم فصل برای ذوب آهن دردسرساز نخواهد شد گفت:« این بحث ها در حیطه کادر فنی است و من نمی توانم بگویم اگر فلان بازیکن برود چه کسی باید جایگزینش باشد.»


نگران بازی های بزرگ نیستیم


سعید آذری درباره بازی حساس روز جمعه تیمش برابر پرسپولیس هم گفت:« بچه های ما در بازی های بزرگ همیشه با انگیزه بازی کرده اند و در این چهارده ، پانزده سالی که با این تیم بوده ام هیچوقت برای بازی های بزرگ نگرانی نداشته ام. به نظرم بچه های ما برای بازی روزجمعه به اندازه کافی انگیزه دارند چرا که مقابل یک تیم بزرگ و در یک بازی پخش زنده حضور دارند و این بازی ویترین مناسبی برای نشان دادن نمایش آن ها است.»


او با اشاره به عملکرد خوب ذوب آهن در جدال های رودررو با پرسپولیس در سال های اخیر گفت:« من فکر می کنم تلاش بیش از حد بازیکنان و حضور مربی کاربلدی و با دانشی به نام امیر قلعه نویی باعث شود تا ذوب آهن مثل همیشه عملکرد خوبی در این مسابقه داشته باشد. فکر می کنم بازی روز جمعه یک بازی زیبا باشد که هواداران و دو تیم را راضی کند.»


او درباره نتایج و رتبه ذوب آهن در این فصل گفت:« مطمئن باشید روزهای سخت تمام می شوند اما آدم های سخت تمام نمی شوند و مبارزه را ادامه می دهند. در مجموعه ذوب آهن آدم های سخت همیشه کار کرده اند و تیم ذوب آهن هم از این موضوع مستثنی نیست.»


آسیا حق نفت است


مدیرعامل ذوب آهن درباره حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان به جای نفت تهران هم گفت:« هنوز کسی به طور رسمی به ما هیچ چیزی را اعلام نکرده و تا زمانی که رسما اعلام نشود هیچ چیزی مشخص نیست. این را هم بگویم که من برخلاف برخی همکارانم که از همین حالا چمدان هایشان را بسته اند اعتقاد دارم باید به طور رسمی این موضوع اعلام شود که هنوز نشده است. اما اگر نفت نتواند مجوز را بگیرد آن وقت می توان راجع به آن صحبت کرد اما واقعیت این است که حضور در آسیا حق تیم نفت است. امیدوارم باشگاه نفت بتواند مشکلاتش را حل کند چرا که حمید درخشان یک چهره فوتبالی و کاربلد است و تیمش نیز شایسته حضور در آسیا است. حضور در آسیا حق تیم نفت است و ما در وهله اول می خواهیم این تیم در آسیا حضور داشته باشد.»

دیدگاه‌ها