کد خبر : 1477314 | 08 آذر 1396 ساعت 13:58 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر مشکلات فشار زیادی را تحمل می‌کنیم

نظرمحمدی: به جادوگری در فوتبال اهمیت نمی‌دهیم

سرمربی سپیدرود رشت اعتقاد دارد تیمش با مشکلات زیادی در لیگ برتر دست و پنجه نرم می کند.

نظرمحمدی: به جادوگری در فوتبال اهمیت نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  علی نظرمحمدی در نشست خبری قبل از دیدار سپیدرود مقابل فولاد صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


فولاد تیم خوبی است


بازی با تیم خوب فولاد خوزستان که در فصل جاری با کادرفنی خوبش نتایج مطلوبی گرفته، کارسختی است. فولاد امسال نتایجی گرفته که قابل ستایش است و به همین خاطر به باشگاه و هواداران این تیم تبریک می گویم.


به جوانانم می بالم


به بازیکنان جوان خودم می بالم. بازیکنان من هفته به هفته بهتر می شوند. بدشانسی هایی داشتیم و البته فشارهای مالی نیز مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است. این موضوعات به سپیدرود آسیب رسانده است. ما در نیمه های دوم عالی بازی کردیم و شانس برد داشتیم. فردا نیز با امیدواری زیادی به میدان می رویم. به دنبال برد هستیم و چشم به تک امتیاز داریم تا برای بازی با پرسپولیس در هفته آینده با آرامش کامل قرار بگیریم.


از کم تجربگی تیم ضربه خوردیم


تمام تلاش کادرفنی و بازیکنان جوان سپیدرود این است که شرایط تیم را در جدول تغییر دهند. ما تازه به لیگ برتر آمده ایم و کل مجموعه باشگاه در لیگ برتر کم تجربه است. ما یک تیم لیگ دویی بودیم که طی دو سال به لیگ برتر رسیدیم. به خاطر کم تجربگی آسیب های جدی دیدیم . با این حال در لیگ برتر به دنبال موفقیت هستیم تا نتایج خوبی را برای فوتبالدوستان گیلانی به ارمغان بیاوریم.


به جادوگری اهمیت نمی دهیم


من هم مثل شما درباره جادوگری فوتبال چیزهایی شنیده ام اما تا به چشم خودم نبینم باور نمی کنم. در هفته های گذشته حواشی زیادی در این خصوص ایجاد شده و فوتبال ما را تحت تاثیر قرار داده است. با این حال به چنین مسائلی اهمیت نمی دهیم و تمرکزمان روی مسابقات است. شاید گاها پیشنهادهایی به ما در این خصوص شده اما بی اهمیت هستیم و از این مسائل می گذریم.


سپیدرود جزو مظلوم ترین ها است


سپیدرود در کنار ملوان، نساجی و داماش به عنوان قدیمی ترین تیم های شمال کشور، جزو مظلوم ترین ها است. شرایط ما گویای همه مسائل تیم سپیدرود است و تمرکز خود را روی مسائلی مانند جادوگری و  از این دست نخواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها