کد خبر : 1477401 | 08 آذر 1396 ساعت 17:37 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی امیدوار به بهبود کارنامه برابر استقلال

سرمربی پیکان در تقابل های پر تعداد خود نتایج قابل قبولی کسب نکرده است.

جلالی امیدوار به بهبود کارنامه برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی از جمله مربیان قدیمی فوتبال ایران است که تا به حال در لیگ برتر 19 تقابل با استقلال را تجربه کرده است.


سرمربی پیکان پیش از این در لیگ برتر با تیم های صبا باطری، پاس، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، شهید قندی، تراکتورسازی، سایپا و پیکان برابر استقلال قرار گرفته و البته عملکرد خوبی ثبت نکرده است.


جلالی در این دیدارها موفق به کسب سه برد و 6 تساوی شده و در 10 دیدار نیز برابر استقلال شکست خورده است. بهترین برد مجید جلالی برابر استقلال با فولاد خوزستان بود که در لیگ دهم موفق شد با فولاد خوزستان با نتیجه چهار بر یک استقلال را از پیش رو بردارد. تلخ ترین شکست جلالی در تقابل با استقلال نیز با همین نتیجه رقم خورد و سرمربی حال حاضر پیکان با نتیجه چهار بر یک برابر آبی های تهرانی در لیگ یازدهم شکست خورد.


آخرین شکست مجید جلالی برابر استقلال به لیگ شانزدهم باز می گردد که او به عنوان سرمربی پیکان برابر تیم منصوریان شکست خورد و آخرین برد او برابر استقلال به لیگ دهم باز می گردد. سرمربی پیکان امید زیادی دارد تا بتواند در دیدار روز پنجشنبه با توجه به آمادگی پیکان، کارنامه خود را بهبود دهد.

دیدگاه‌ها