کد خبر : 1477467 | 09 آذر 1396 ساعت 01:06 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 5-0 هادرسفیلد؛ آتش بازی توپچی ها با درخشش اوزیل

آرسنال توانست در دیدار حساس هفته چهاردهم لیگ برتر، هادرسفیلدتاون را گل باران کند و سه امتیاز شیرین خانگی را به دست آورد.

آرسنال 5-0 هادرسفیلد؛ آتش بازی توپچی ها با درخشش اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ونگر که میزبان هادرسفیلد در خانه بودند، توانستند با ارائه نمایشی فوق العاده، 3 امتیاز بازی را از آن خود کرده و یک پیروزی دلچسب را برای هواداران به ثبت برسانند.

 

شاگردان ونگر بازی را بسیار عالی آغاز کردند و در دقیقه سه توسط لاکازت به گل رسیدند. روی حرکت عالی ژاکا و پاس دیدنی رمزی، لاکازت صاحب موقعیت شد و مهاجم فرانسوی که موقعیت شناسی خود را در مدت زمان حضورش در آرسنال به خوبی ثابت کرده، توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

1256796

 

 

پس از این گل، آرسنال با روحیه ادامه بازی را پی گرفت و با حمایت هوادارانش، فشار زیادی به دروازه هادرسفیلد وارد کرد. شاگردان ونگر بارها و بارها صاحب موقعیت شدند؛ ولی در استفاده از این موقعیت ها و زدن ضربه آخر دچار مشکل شده بودند. هادرسفیلد عملا نمی‌توانست کاری از پیش ببرد و به کلی از جریان بازی خارج شده بود. نیمه اول با همین روند ادامه پیدا کرد و هر چند آرسنال نتوانست به گل‌های خود بیفزاید؛ ولی بازی کاملا در دست شاگردان ونگر بود.

 

 

توپ‌چی ها نیمه دوم را کمی ضعیف آغاز کردند و در ابتدا هادرسفیلد توانست فشار خوبی به دروازه حریف وارد کرده و صاحب موقعیت‌هایی خوبی نیز شد؛ ولی آنها نیز ضربات آخر را با دقت نزدند و نتوانستند اختلاف یک گل را جبران کنند تا سرانجام ژیرو گل دوم آرسنال را به ثمر رساند. یک-دو عالی بین اوزیل و سانچس، فضا را برای مهاجم فرانسوی باز کرد و روی پاس خوب اوزیل، ژیرو گل دوم آرسنال را به ثمر رساند.

 

 

1256794

 

خیلی سریع و در فاصله دو دقیقه پس از گل دوم، بار دیگر روی یک پاس عالی از اوزیل، این بار سانچس دروازه هادرسفیلد را فرو ریخت. اما طولی نکشید که گل چهارم نیز به ثمر رسید و این بار اوزیل که پیش از این در فاصله دو دقیقه، دو پاس گل به ثبت رسانده بود، توانست نام خود را در فهرست گلزنان نیز قرار دهد. ستاره آلمانی روی پاس رمزی که دومین پاس گلش در این بازی را ارسال کرد، با یک ضربه چیپ و به زیبایی هر چه تمام تر دروازه حریف را برای بار چهارم گشود.

 

1256793

 

 

آرسنال روند خوب خود را در 20 دقیقه پایانی حفظ کرد تا در دقیقه 87 توسط ژیرو به گل پنجم برسد. حرکت خوب کولاسیناچ، ژیرو را در موقعیتی عالی قرار داد تا مهاجم فرانسوی، گل پنجم بازی و گل دوم خودش را به ثمر برساند.

 

در نهایت دیدار با برتری 5-0 شاگردان ونگر به پایان رسید تا آنها جایگاه خود در رده چهارم را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها