کد خبر : 1477557 | 09 آذر 1396 ساعت 13:04 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

درمورد زمین کاری از ما بر نمی آید

عنایتی: اخلاقی نبود تیم را رها کنم و بروم

مربی موقت مشکی پوشان در ابتدای صحبت هایش موفقیت های فدراسیون را تبریک گفت.

عنایتی: اخلاقی نبود تیم را رها کنم و بروم

به گزارش "ورزش سه" عنایتی درباره وصعیت تیم مشکی پوشان گفت: تمرینات خوبی داشتیم. فکر می کنم این بازی دو سر برد است چون امتیاز در مشهد خواهد ماند. ما تمام توانمان را به کار می گیریم تا نتیجه بگیریم دو محروم داریم. آقایی و امرایی اما بقیه بازیکنان سرحال هستند.


تا بحال تیمی با این شرایط و مشکلات دیدید؟ حقیقتا نه. مشکلاتی که این چند وقته بوجود امد غیرقابل پیش بینی بود. وارد بحث مدیریتی نمی شوم وطیفه من چیز دیگری است. من امیدوارم از این شرایط بیرون بیاییم. مردم روی نتایج تیم ما حساس هستند. اگر بودیم با تمام توان هستیم.


آمار تعویض مربی و برنامه شما در این تیم؟ دو بازی آینده قطعا خواهم بود. بعد از این باید جلسه بگذاریم و ببینیم چه پیش می آید اما احساس من نسبت به این تیم باقی خواهد ماند.


دربی و شانس بیشتر پدیده


شاید شانس پدیده روی کاغذ بیشتر باشد اما ما در دیدارهای قبلی هم مستحق شکست نبودیم و جایگاهمان قعر جدول نیست. در دیدار نفت آبادان پنالتی مان گل نشد و حریف با بک پنالتی مشکوک به برتری رسید.


حنیف با باشگاه قرارداد امضا کرد و در نیم فصل دوم به ما اضافه خواهد شد. از من نطر خواستند و من با دو بازیکن جلسه خواهم داشت تا آنها را به تیم برگردانم چون با کیفیت هستند.


رفتن مرزبان و ماندن شما


من با مرزبان در این رابطه صحبت کردم. کار اخلاقی نبود که من هم تیم را رها کنم و بروم. کادر فنی قبلی هم باقی خواهند ماند من صحبتی درباره رفتن کسی نکردم. ولی آقای رضاپور با آقای مرزبان رفتند.


قرعه کشی جام جهانی


قرعه آسان یا سخت مورد پسند من نیست. تیم ها کیفیت بالایی دارند. امیدوارم ما هم در گروهی باشیم که بچه های تیم ملی انگیزه پیدا کنند و بتوانند از گروه صعود کنند. وقت این اتفاق شده است که ما به مراحل بعد فکر کنیم.


بازی در ثامن


تصمیم گرفته شده در ثامن برگزار شود و ما باید بازی کنیم. کاری از ما بر نمی آید.

دیدگاه‌ها