کد خبر : 1477578 | 09 آذر 1396 ساعت 14:39 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا:

توافق قریب الوقوع رئال با گلر بیلبائو (عکس)

کپا، گلر ملی پوش باشگاه بیلبائو پس از عدم توافق بر سر تمدید قرارداد، در یک قدمی پیوستن به رئال قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک ماه است که موضوع پیوستن کپا به رئال، سوژه داغ رسانه های مادریدی شده است. نزدیک به یک سال است که بیلبائو سعی دارد قرارداد کپا را تمدید کند؛ ولی این گلر جوان 23 ساله هنوز حاضر به پذیرش شرایط باشگاه باسکی نشده است.

چند هفته قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بیلبائو با تمام درخواست های این بازیکن موافقت کرده؛ ولی وکیل کپا اعلام کرد که این قضیه صحت ندارد و باشگاه بیلبائو به این طریق قصد داشته او را برابر هواداران قرار دهد.

 

 

1256889

 

 

پس از نمایش های ضعیف کاسیا درون دروازه رئال که در یکی دو ماه اخیر به جای ناواس مصدوم در ترکیب رئال قرار داشت و مصدومیت های بعضا متوالی کیلور ناواس، مدیران رئال در صدد هستند تحت هر شرایطی در این زمستان و یا حداکثر تا تابستان بعد یک گلر جدید به خدمت بگیرند و کپا گزینه شماره یک آنها محسوب می شود.

رقم فسخ قرارداد کپا تنها 20 میلیون یورو است؛ ولی مدیران رئال قصد دارند با مسئولان بیلبائو به مذاکره نشسته و بر سر یک رقم معقول به توافق برسند تا اختلافی میان دو طرف پیش نیاید. تیتر یک امروز مارکا به همین موضوع اختصاص دارد و به ادعای این منبع معتبر، امضای قرارداد کپا و رئال قریب الوقوع است.

 

1256888

دیدگاه‌ها