کد خبر : 1477584 | 09 آذر 1396 ساعت 14:17 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره تیم نوجوانان ایران در تور گالاتاسرای؟

مهاجم موفق تیم جوانان ایران در مسابقات جام جهانی گفته می‌شود با پیشنهادی از تیم گالاتاسرای همراه شده است.

ستاره تیم نوجوانان ایران در تور گالاتاسرای؟

به گزارش "ورزش سه"، الهیار صیادمنش، مهاجم تیم جوانان ایران که عملکردی موفق در جام جهانی داشت، اکنون گفته می‌شود با پیشنهادی از سوی تیم گالاتاسرای مواجه شده است.


او در این زمینه به ورزش سه اینطور توضیح می‌دهد: خوشحالم که توانستم با نمایشی موفق به هدف اولم که حضور در اروپا بود دست پیدا کنم و امیدوارم بتوانم از این مساله به عنوان یک سکوی پرتاب بزرگ سود ببرم.


صیادمنش در خصوص پیشنهاد گالاتاسرای گفت: چندی پیش پیشنهادی از مدیران استعدادیابی این باشگاه برای حضور در تیم زیر 23 به مدیربرنامه‌ام رسید که بعد از بررسی اولیه ترجیح دادیم آن را با آقای دایی نیز در میان بگذاریم. تعامل خوبی با باشگاه سایپا دارم و خوشحالم که از این تیم می‌توانم به اروپا بروم. هرچند هنوز هیچ چیز قطعی نشده و به مذاکرات در ترکیه بستگی دارد. با این حال بحث مالی در این انتقال وجود ندارد و با توجه به حضورم در تیم آکادمی باید تلاش کنم تا به سطح بالاتر راه پیدا کنم.


مهاجم جوان و تکنیکی تیم جوانان در ادامه گفت: در تیم زیر 23 سال گالاتاسرای دو بازیکن تیم ملی جوانان این کشور حضور دارند که در مسابقات جام جهانی هم با هم دیدار کردیم. مسلما پیشنهاد گالاتاسرای شگفت‌زده‌ام نکرد چون اهداف بزرگتری در ذهن دارم و می‌خواهم خیلی زود مسیر پیشرفت برای حضور در تیم‌های بزرگتر را تجربه کنم. از این رو تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا موفق شوم عملکردی موفق در این تیم به جا بگذارم و مسیر پیشرفت خودم را بسازم.


صیادمنش در پایان گفت: از تجربیات آقای دایی در این زمینه سود خواهم برد و می‌خواهم همانند ایشان به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنم.

دیدگاه‌ها