کد خبر : 1477617 | 09 آذر 1396 ساعت 16:15 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین کلین شیت استقلال با پیرمرد

تیمی که با شفر همچنان گل نمی‌خورد

استقلال در 6 دیداری که با هدایت شفر در لیگ برتر به میدان رفته، تنها یک گل دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور شفر در استقلال این تیم در 6 دیدار لیگ برتر خود مقابل فولاد، پرسپولیس، نفت تهران، سیاه جامگان، گسترش فولاد و پیکان به میدان رفته و تنها یکبار دروازه اش باز شده است. آبی ها در دربی 85 یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کردند و در چهار دیدار دیگر موفق به ثبت کلین شیت شده اند.


هرچند شفر هنوز نتوانسته مهاجمان استقلال را احیا کند و همچنان آمار گل های زده این تیم ابدا قابل قبول نیست اما او ساختار دفاعی تیمش را به خوبی سامان داده به طوریکه حالا گل زدن به استقلال کار دشواری شده است. سیدحسین حسینی در همه این 6 دیدار سنگربان تیمش بوده و حالا به مرد اول شفر تبدیل شده تا دیگر کمتر کسی سراغی از سیدمهدی رحمتی بگیرد.


در این 6 دیدار، خط دفاعی استقلال با ترکیب وریا غفوری، روزبه چشمی، مجید حسینی و میلاد زکی پور شکل گرفته و تنها در یک دیدار مقابل سیاه جامگان پادوانی فرصت حضور پیدا کرده و بعد از مصدومیت وریا نیز خسرو حیدری به جمع آبی پوشان بازگشته است.


به نظر می رسد شفر نفرات اصلی خط دفاعی اش را شناخته و در نیم فصل دوم نیز با تکیه بر استحکام این خط دفاعی امیدوار به روزهای بهتری خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها