کد خبر : 1477618 | 09 آذر 1396 ساعت 17:08 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان جهان برگشت و در پست خودش درخشید

کریمی: داور باید بازیکن سایپا رااخراج می کرد

فیروز کریمی سرمربی گسترش اعلام کرد که از برد قاطع مقابل سایپا شادمان است.

کریمی: داور باید بازیکن سایپا رااخراج می کرد

به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه بنیان دیزل کریمی با اعلام رضایت بازی تیمش در نیمه اول تاکید کرد که به دلایلی گسترش نتوانسته آن نمایش خوب را در نیمه دوم داشته باشد. او گفت: بازی در کل دو نیمه متفاوت داشت؛ با تمام سعی که ما کردیم تلاشمان این بود که بچه هایمان از نتیجه حاصله در نیمه اول سیراب نباشند اما دو، سه مطلب باعث شد که ما نتوانیم روند نیمه اولمان را داشته باشیم.  در میانه بازی زنده روح خالقی فر را صدا کردم که در زمین جانشین شود و رضا هم که تازه از بند مصدومیت رها شده و گفت یک کم پاهایم سنگین است، سنگینی عضلات چهارسر سرآغاز صدمه دیدگی است، مجبور شدیم که رضا را هم تعویض کنیم، البته او خیلی خوب کار کرد و تمام توپ هایی که روی دروازه حریف رفت از زمین و هوا تاثیرگذار بود.


او با اشاره به بازی خوب سامان نریمان جهان درباره حضور او در پست همیشگی اش گفت: در طول هفته گذشته روی فوروارد کاذبمان که سامان بود زیاد کار کرده بودیم الحمدالله نتیجه اش هم خیلی خوب بود. بالاجبار سامان را در هافبک دفاعی قرار دادیم چیزی که از روز اول هم گفتیم به دلیل نبودن و مصدومیت یارهایمان (با مصدومیت آندو) ما حتی یک هافبک هم نداشتیم که جایگزین کنیم و بالاجبار سامان را در آن پست قرار دادیم و جا افتاده بود.  امروز که او به عنوان مهاجم کاذب برگشت سرجایش خوب در این پست جا افتاد و مقابل مدافعان حریف خوب هم کار کرد.


کریمی بااعلام خوشحالی از پیروزی مقابل سایپا ادامه داد: در نهایت دو، سه تعویض ناجور و اجباری ما را از آن روندمان خارج کرد اما شادمانی خودمان را نمی توانیم کتمان کنیم از اینکه توانستیم در یک نیمه به تیم سایپایی که در بالای جدول از روز اول تا حالا قرار دارد سه گل بزنیم و گل ها را هم حفظ کنیم.


او با انتقاد از پنالتی دادن بازیکنان تیمش در دقایق پایانی گفت: من از صحنه پنالتی دور بودم و نمی توانم نظر بدهم اما اگر آن پنالتی، پنالتی باشد باید روی آن کار کنیم چون اصلا ما تحت فشار نبودیم که خطای پنالتی دادیم. اگر هم پنالتی نبوده من اکنون نمی توانم صحبت کنم و باید کارشناسان نظر بدهند.


البته ظاهرا فیروز کریمی اعتراضی به داوری ندارد. او درباره حرف هایش به داور گفت: ما هیچ اعتراضی به داوری نداشتیم و گپ می زدیم و خوش و بش می کردیم! چیزی نبود، من الان هم گفتم که پنالتی را ندیدم و چون 18 قدم دور بود من نمی توانم چیزی بگویم. به هر حال آقای دایی نظر خودشان را گفتند و صحنه یا بحثی نبوده. گل را ندیدم و آن صحنه چیزی نبوده که بخواهد باعث دلخوری شود. به جز یک مساله حساس که روی پای آندو دفاع وسط سایپا تکل بد آمد و خدا را شکر پایش از بین پاهای آندو رد شد وگرنه صدمه دیدگی او شدید می شد. این صحنه دقیقا مقابل روی خودم اتفاق افتاد و فکر می کنم باید او را اخراج می کردند، به جز این صحنه که به نظرم داور می توانست از کارت قرمزش استفاده کند مابقی صحنه ها چه به ضرر ما و چه به ضرر آنها موارد خاصی نبود، من چون ندیدم نمی توانم بگویم اما چون به نفع تیم خودمان بوده می گویم آن پنالتی هم اگر تیم ما جلو نبود می توانست نگیرد. من از بچه هایم پرسیدم و آنها گفتند که خطای آنچنانی نبوده و زاهدی گفت من جلوتر از توپ بودم حالا اینکه آنها چطور از پشت پنالتی گرفتند را نمی دانم و چیزی نمی گویم. اما اگر بخواهیم صحنه مشکوکی از این بازی را بگوییم فقط می توان به همین پنالتی اشاره کرد در غیر اینصورت هیچ مساله ای بازی نداشت که بخواهد دلخوری داشته باشد.

 

خبرنگاران از فیروز کریمی درباره انتقاد فنی اش از یوسف سیدی پرسیدند که او چنین جواب داد: بحث تاکتیکی، بحث عظیمی است و اینکه کجا برگردد و کجا برنگردد و کجا در موافق و در مخالف، کی روی دستش بیاید و با چه شرایطی، بحث بزرگی است که این جا جایش نیست. اما سیدی هر زمان که جا باشد و تا آن مقطعی که به مشکل تاکتیکی برنخورد می تواند به زمین برود.


آقا فیروز درباره خستگی تیم هم نکته ای متذکر شد و گفت: نکته که باید به آن اشاره کنم این است که رفت و برگشت ها و سفرها روی عملکرد بچه ها تاثیرگذار است، ما در برگشت مان از تهران به تبریز 12 ساعت معطل شدیم که این از ریکاوری بچه ها می کاهد و نمی شود همه خراب باشند؟ نمی شود همه را از دقیقه 60 تعویض کنیم و 6، 7 تا از بچه به می گفتند که ما سنگین هستیم. 6 یا 7 نفر؟! یکی را تعویض کردم اما بقیه را چه می کردم؟


سوال آخر از کریمی درباره باخت تیم در بازی مقابل استقلال بود که کریمی گفت: بازی استقلال مربوط می شود به بازی استقلال. ما حتی این بازی هم برایمان تمام شده است و باید تمام تمرکزمان را روی پدیده و نیم فصل بگذاریم. این یک همت عالی بود و همه لطف کردند از خود شما که تشکر می کنم از تک تک تان، از مدیریت باشگاه که خیلی زحمت کشیدند، آقای سردار که مشکلات ما را برطرف کردند. ماحصل تلاش بچه ها و شماها که بیرون بودید باعث برطرف شدن این شکاف شد و بعد از باخت در تهران توانستیم مشکلات را برطرف و شرایط را به نفع خودمان کنیم.

دیدگاه‌ها