کد خبر : 1477624 | 09 آذر 1396 ساعت 16:52 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری

مکوندی: ویسی نبود، تیم را بیرون می‌کشیدیم!

مربی تیم استقلال خوزستان بابت شعارهایی که علیه عبدالله ویسی سرداده شد ابراز ناراحتی کرد.

مکوندی: ویسی نبود، تیم را بیرون می‌کشیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر، در نشست خبری این دیدار حضور پیدا نکرد تا فرصت مصاحبه به بهروز مکوندی دستیار او برسد.


مکوندی اظهار داشت: قبل از اینکه به مسائل فنی بازی بپردازیم باید در خصوص مسائل غیراخلاقی در ورزشگاه‌ها صحبت کنم. متأسفم که در اصفهان که مهد فرهنگ و تمدن است اینچنین بی‌اخلاقی‌هایی را شاهد هستیم.


وی افزود: عملی که باعث شده انسان‌های خوب دیگر به ورزشگاه‌ها نیایند. اگر امروز به حرمت ویسی نبود اجازه نمی‌دادیم بازیکنان استقلال خوزستان به بازی ادامه دهند و تیم را از زمین خارج می‌کردیم.


مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: همیشه مبارزه با بداخلاقی در رسانه‌ها مطرح می‌شود اما از یک جایی به بعد باید یک عکس العمل محکم در مقابل این کارهای زشت انجام داد. هواداران صادق ورزش به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند و متأسفانه اجازه می‌دهند به کادرفنی، مسئولان و بازیکنان فحاشی شود و خانواده آنها مورد اهانت قرار گیرند.


مکوندی در مورد شرایط این دیدار بیان داشت: می‌دانستیم مقابل تیمی به میدان می‌رویم که در خط حمله بسیار تکنیکی و سرعتی هستند و اگر رو به جلو بازی می‌کردیم، بازیکنان سپاهان از فضای پشت خط دفاع ما برای رسیدن به گل استفاده می‌کردند.


وی گفت: همه کارها را خوب انجام دادیم و بعد از گلی که خوردیم جلو آمدیم که ممکن بود گل‌های بیشتری بخوریم ولی عطش سپاهان بعد از گل کمتر شد و ما هم از تک اشتباه آنها استفاده کردیم و به گل رسیدم.

 

دیدگاه‌ها