کد خبر : 1477659 | 09 آذر 1396 ساعت 18:12 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

فشار زیادی روی مهاجمان تیم ماست

چشمی: شانس آوردم پایم نشکست

روزبه چشمی از داوران لیگ برتری خواست که در قضاوت بازی های این تیم دقت بیشتری به خرج دهند.

چشمی: شانس آوردم پایم نشکست

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه شهر قدس، این مدافع جوان درباره تساوی تیمش مقابل پیکان گفت: بازیکنان تیم مان همانطور که در هفته پیش گفتم دفاعی کار می کنند و باز هم به مشکل خوردیم و نتوانستیم گل بزنیم. نیمه اول موقعیت هایی داشتیم اما نیمه دوم حریف فشرده تر بازی کرد و نشد که دروازه حریف را باز کنیم و توپ هایمان گل نشد و بازی صفر ـ صفر شد.


چشمی درباره اعتراض شدیدش به داور در تصمیم پنالتی علیه استقلال گفت: جا دارد خسته نباشید به آقای حیدری بگویم، آنقدرشهامت داشتند که تصمیم اشتباهشان روی صحنه پنالتی را تغییر دادند. اما در دقیقه 3 بازی مهاجم حریف آنقدر بد روی پایم آمد که شانس آوردم پایم نشکست. آن صحنه خیلی وحشتناک بود و نمی دانم داور چرا آن صحنه را خطا نگرفت، وقتی یک تیم 10 نفره می شود اتفاقات طور دیگری رقم می خورد. یک صحنه هم که خطا روی جپاروف انجام شد و جالب است که یکی ازبازیکنانشان خودش می گفت این صحنه صددرصد پنالتی بوده اما نمی دانم چطور آن خطای پنالتی گرفته نشد.


وی درباره داوری ها در طول فصل که می گویند علیه استقلال بوده هم گفت: این مشکلات از اول فصل گریبانگیر تیم ما بود و در کنار گل نزدن هایمان و بدشانسی هایمان این اتفاقات هم در نتیجه گیری های استقلال تاثیرگذار بوده است. داوری کار سختی است و این را همه می دانند ولی این ما هستیم که داریم متضرر می شویم و چند تا پنالتی اتفاق افتاده و به عقیده خیلی از کارشناسان برای ما گرفته نشده است؛ ما دیگر هیچی نمی گوییم و درباره داوری هیچ نظری نمی دهیم و ابتدای صحبت هایم هم از داوری تشکرکردم. امیدوارم قضاوت ها به ضرر ما نشود تا وقتی هواداران به امید پیروزی تیمشان به ورزشگاه می آیند و دل به همان تک موقعیت تیمشان می بندند و با اشتباهات از این دست ناامید نشوند. کارشناسان نظر بدهند و اگر حق با ما بود دیگر از هفته آینده اینطور قضاوت ها را شاهد نباشیم.


چشمی بااشاره به بازی های متفاوت استقلال و نتیجه گیری های سینوسی این تیم ادامه داد: ما در همه بازی ها یک جور بازی می کنیم و هم موقعیت گل داریم و هم فوتبال قشنگ بازی می کنیم. خب بعضی از بازی ها موقعیت هایمان گل نمی شود مثل بازی قبل که گفتم بازی با سیاه جامگان با بدشانسی  توپ هایمان گل نشد و این بازی؛ ما موقعیت هم داریم اما فقط توپ هایمان گل نمی شود.


سوال بعدی از چشمی درباره گل نزنی مهاجمان بود که او چنین گفت: بالاخره روزی که دروازه بان و دفاع گل می خورند، فوروارد هم مقصر است و حالا وقتی مهاجمان گل نمی زنند نگاه ها به سمت هافبک ها است و این بدشانسی ها گریبانگیر همه تیم شده و نمی توانیم توپ هایمان را گل کنیم. ولی فشار گل نشدن توپ هایمان روی مهاجمانمان است ضمن آنکه آنها همه تلاششان را می کنند. امیدوارم توپ های ما هم گل شود و فشار از روی مهاجمان برداشته شود.
چشمی در پایان مسابقه درباره انتظارش از قرعه کشی جام جهانی هم چنین گفت: به قرعه تیم ملی فکر نکردم و امیدوارم قرعه خوبی برایمان باشد تا از مرحله گروهی بالا بیاییم. اگر تیم قوی در گروهمان باشد مطمئنا بازی ها جذاب خواهد شد اما اگر قرار باشد سه تیم حاضر درگروهمان قوی باشند خوب قطعا کارمان در جام جهانی سخت خواهد شد و ان شاالله بتوانیم از گروهمان بالا بیاییم.

دیدگاه‌ها