کد خبر : 1477673 | 09 آذر 1396 ساعت 17:48 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس، بدون پیروزی مقابل ذوب‌آهن پس از قهرمانی!

سرخ ها در لیگ هشتم و دوم که فصول پس از قهرمانی بودند، موفق به کسب پیروزی مقابل ذوب آهن نشده بودند.

پرسپولیس، بدون پیروزی مقابل ذوب‌آهن پس از قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فصل پیش با برانکو ایوانکوویچ سومین قهرمانی در لیگ برتر و دهمین قهرمانی در لیگ های سراسری را کسب کرد تا در لیگ هفدهم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد مسابقات شود. آن ها تا اینجای کار نیز عملکرد بسیار خوبی داشته اند اما مصافشان با ذوب آهن در مسابقات اخیر نتایج مثبتی را در بر نداشته و علاوه بر این، قرمزپوشان پایتخت هیچگاه پس از قهرمانی در لیگ برتر موفق به پیروزی مقابل سبزپوشان دیار زاینده رود نشده اند.

 

پرسپولیسی ها پس از قهرمانی در اولین دوره لیگ برتر، از 3 بازی ابتدایی فصل بعدی 7 امتیاز گرفتند اما در هفته چهارم در حالی مغلوب ذوب آهن شدند که از امتیاز میزبانی بهره می‌بردند و در نیمه اول نیز نمایش شایسته ای از خود نشان دادند. دیدار این دو تیم در نیم فصل دوم بنا به دلایلی چند هفته تعویق یافت و پس از هفته بیست و دوم برگزار شد اما باز هم این ذوبی ها بودند که موفق شدند پرسپولیس را شکست دهند؛ اما این بار با نتیجه 3-2!

 

قرمزها برای داشتن عنوان نایب قهرمانی، 6 سال صبر کردند و سرانجام بعد از قهرمانی دراماتیک در لیگ هفتم، با این پسوند وارد مسابقات شدند و بازهم در هفته چهارم، مقابل ذوب آهن به میدان رفتند. در روزی که 40 هزار پرسپولیسی حامی تیمشان بودند، علیرضا حقیقی با اشتباهی عجیب دروازه خالی را تحویل خلعتبری داد تا او ذوب آهن را به گل برساند اما پس از آن، ابراهیم توره و کریم باقری دروازه عیسی اندوی را گشودند تا شاگردان قطبی، باخت را با برد عوض کنند اما 40 دقیقه بعد، بار دیگر روی غفلت مدافعان و دروازه بان، خلعتبری با ضربه سر کار را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان برقرار ماند.

 

در نیم فصل دوم، پرسپولیس به اصفهان سفر کرد تا با تیم مدعی ذوب آهن دیدار کند و شاگردان ابراهیم زاده، با 3 گل سرخ ها را بدرقه کردند تا خاطره ای تلخ از پسا قهرمانی در یاد هواداران پرسپولیس باقی بماند. در آن بازی خلعتبری بار دیگر دبل کرد و اخراج هم شد و تک گل پرسپولیس را هم ابراهیم توره زد تا او نیز در دو بازی رفت و برگشت دبل کرده باشد.

 

حال پرسپولیس برای سومین بار به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف ذوب آهن می‌رود؛ اما آن ها تیمی منسجم و قدرتمند هستند و توان پیروزی بر هر حریفی را دارند. سرخ ها با برانکو ایوانکوویچ در فصول اخیر تمام رکوردها را شکسته اند و هر طلسمی را نابود کرده اند، حالا آن ها فردا در آزادی به دنبال یک طلسم شکنی دیگر خواهند بود.

دیدگاه‌ها