کد خبر : 1477705 | 09 آذر 1396 ساعت 21:25 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: مورینیو اتوبوس پارک نخواهد کرد

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، معتقد است که در دیدار روز شنبه مقابل منچستریونایتد، ژوزه مورینیو مقابل دروازه تیمش اتوبوس پارک نخواهد کرد.

ونگر: مورینیو اتوبوس پارک نخواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در 6 دیدار اخیرش در لیگ برتر، 5 پیروزی به دست آورده، شب گذشته موفق شد مقابل هادرسفیلد به پیروزی 5-0 برسد. در صورتی که آرسنال بتواند در دیدار پیش رو منچستریونایتد را شکست بدهد، به یک امتیازی این تیم خواهد رسید.

 

منچستریونایتد در دیدارهای این فصل مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر نمایش هایی بسیار دفاعی داشته اما ونگر معتقد است که دو تیم در دیدار پیش رو نمایشی جذاب ارائه خواهند داد.

 

او به خبرنگاران گفت:" منچستریونایتد در حال حاضر خوب کار می کند. ما هم در حال حاضر خوب بازی می کنیم؛ بنابراین به نظر می رسد یک بازی تماشایی خواهیم دید.

 

 

1247699

 

 

من انتظار چیز ویژه ای ندارم. منچستریونایتد تیم قدرتمندی است. من انتظار دارم که حالا ریکاوری کنیم و خودمان را با مشکلاتی که آنها برای مان ایجاد می کنند، سازگار کنیم. آنها فقط دفاع نخواهند کرد و به دروازه ما حمله خواهند کرد.

 

من در این فصل زیاد بازی های آنها را تماشا نکردم و نمی توانم در مورد شیوه بازی شان قضاوت کنم. ما تنها باید به فکر شیوه بازی خودمان باشیم و برای یک بازی خوب آماده شویم."

 

ونگر همچنین معتقد است که شیوه بازی مسوت اوزیل در دیدارهای اخیر آرسنال، نشان دهنده تعهد او به این باشگاه است؛ هرچند تنها تا پایان فصل با توپچی ها قرارداد دارد:

" همه اینها شایعه است. تنها یک شیوه برای نشان دادن تعهدتان وجود دارد و آن شیوه بازی تان در زمین است. وقتی بازی مسوت اوزیل را تماشا می کنید، یک چیز را نمی توان زیر سوال برد و آن این است که او می خواهد برای تیم بازی کند."

دیدگاه‌ها