کد خبر : 1477755 | 10 آذر 1396 ساعت 10:40 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

از سه بازی پیش رو ۹امتیاز می‌خواهیم

مهدی‌خانی: پدیده سهمیه آسیایی می‌خواهد

بازیکن پدیده خراسان گفت: در این فصل تمام تلاش‌مان را برای موفقیت خواهیم کرد چون پدیده امسال سهمیه آسیا را می‌خواهد.

به گزارش "ورزش سه" ، محمدمهدی مهدی‌خانی بازیکن جوان تیم پدیده خراسان در خصوص شرایطش در تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی داریم، با پیروزی مقابل نفت تهران حضور در جمع بالانشینان را ادامه دادیم و ثابت کردیم که هیچ‌چیز تا به امروز اتفاقی نبوده‌است.


وی افزود: ابتدای فصل طی صحبت‌هایی که با مهاجری داشتم، به پدیده پیوستم و با توجه به اعتماد کادرفنی پدیده به بازیکنان جوان از این انتخاب کاملا راضیم. علاوه بر گلی که در بازی با نفت موفق شدم به ثمر برسانم، در دیدار با فولاد خوزستان و تراکتورسازی موفق شدم به خلعتبری و خانزاده پاس گل دهم.

 

1257052


مهدیخانی در خصوص هدف پدیده در لیگ هفدهم گفت: بدون شک می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم، تیم شایسته‌ای هستیم و هیچ چیزی از سایر رقبا کمتر نداریم. زیبا بازی می‌کنیم و همدلیم. امیدوارم بتوانیم در نهایت به سهمیه آسیایی برسیم. با توجه به سه بازی خانگی متوالی دیگری که داریم باید باهوش باشیم و از این فرصت برای اندوختن امتیاز به بهترین شکل استفاده کنیم.


مهدیخانی که سابقه حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید کشورمان را دارد؛ تصریح کرد: سابقه پوشیدن لباس مقدس تیم‌ملی را دارم و در جام‌جهانی هم موفق شدم برای تیم‌ملی گلزنی کنم، امیدوارم با توجه به دقت کی روش روی بازیکنان جوان این شانس را داشته‌باشم که به تیم‌ملی بزرگسالان دعوت شوم.

دیدگاه‌ها