کد خبر : 1477759 | 10 آذر 1396 ساعت 11:49 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

دربی مشهد؛ جدالهای رودررو - چهره های ویژه

چهره های ویژه همیشه دربی ها را جذاب تر می کنند.

دربی مشهد؛ جدالهای رودررو - چهره های ویژه

به گزارش "ورزش سه" دربی مشهد بین تیم های سیاه جامگان و پدیده در دور رفت فصل 97-96 چهره های خاصی خواهد داشت که این دیدار را مانند سایر دیدارها حیثیتی، مهم و حساس می کند. از همبازیان سابق گرفته تا رویارویی استاد و شاگرد و یاغی های کوچک! همگی را در دربی مشهدی های لیگ برتر خواهیم دید.

 


جدال کاپیتان های متعصب: رضا ناصحی و حسین بادامکی


با سابقه ترین بازیکن در دربی های مشهد. او در هر 4 دربی گذشته مشهد حضور داشته و از این حیث رکوردار است. خوش اخلاق، منضبط، با تعصب و وفادار به فوتبال شهرش. او با ابومسلم چهره شد، در لباس سپاهان قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفت و با ظهور پدیده به این تیم پیوست و در همین تیم ماندگار شد. نقطه مقابل او در تیم حریف، حسین بادامکی است. بازیکن سابق پرسپولیس که در پدیده هم سابقه بازی دارد. هافبک تمام نشدنی فوتبال مشهد در 36 سالگی هم خوش تکنیک و خطرناک است. ضمن آنکه جدال او با برادر بزرگتر، یعنی حسن که از دستیاران مهاجری در تیم پدیده است قابل توجه و ویژه خواهد بود.

 

1257054

 

1257057

 


دو همبازی ابومسلمی با وظایف متضاد: شهاب گردان و یونس شاکری


هر دو زمانی در ابومسلم بسیار جوان و همبازی بودند و حالا معلوم نیست هیچ کدامشان در بازی فردا به میدان خواهند رفت یا خیر؟ گردان که زمانی سنگربان ابومسلم بود و در دربی پیام و ابومسلم هم حضور داشت امیدوار است با اعتماد دوباره مهاجری، بار دیگر حفاظت از دروازه پدیده را بر عهده بگیرد. در طرف دیگر یونس شاکری پس از رفتن مرزبان قرار است دوباره به جمع مشکی پوشان برگردد تا شاید در خط حمله این تیم مورد استفاده قرار گیرد. سخت کوشی و قدرت سرزنی از ویژگی های بارز بازی اوست. شاکری پس از ناصحی با سابقه ترین بازیکن دربی های مشهد هم به حساب می آید.

 

1257058

 


تقابل استاد و شاگرد: محمدرضا مهاجری و رضا عنایتی


مهاجری که سومین فصل حضورش را در پدیده تجربه می کند حالا تیمی پرقدرت را رهبری می کند. کیفیت بالای بازی شاگردان مهاجری تیم او را از نظر تاکتیکی و همچنین آمار گلزنی به تیم قابل توجهی در لیگ برتر هفدهم تبدیل کرده است. در سوی دیگر میدان همه چیز برای رضا عنایتی به سرعت تغییر یافت تا او را مقابل مربی سابق خود قرار دهد. خداحافظی رسمی از فوتبال، خداحافظی به یاد ماندنی در ورزشگاه امام رضا، حضور در کلاس های مربی گری، دستیاری مرزبان و حالا نشستن روی نیمکت سیاه جامگان به عنوان نفر اول در عرض چند ماه اتفاق افتاد تا فردا شاهد جدالی خاص روی نیمکت دو تیم مشهدی باشیم.

 

1257055

 

1257056

 


یاغی های ناراضی: محمدرضا خانزاده و کریم احمدی


محمدرضا خانزاده فصل قبل در سیاه جامگان حضور داشت و این فصل در تیم همشهری. ملی پوش سابق کشورمان که امیدوار است با درخشش در لباس پدیده به جام جهانی روسیه برود به خاطر مشکلات مالی از جمع سیاه جامگانی ها جدا شد و اگر مصدومیتش برطرف شده باشد می تواند در مقابل تیم سابق، مهره اصلی مهاجری در قلب خط دفاعی باشد.

 

1257059


البته انتقال کریم احمدی در این تابستان بسیار پر سر و صدا تر از خانزاده انجام گرفت. او که با جذب اکبر ایمانی و اکبر صادقی می دانست جایی در ترکیب ثابت پدیده ندارد تصمیم گرفت به رقیب همشهری بپیوندد در حالی که پدیده ای ها او را همچنان بازیکن خود می دانستند. کشمکش ها بر سر حضور قانونی یا غیرقانونی او همچنان ادامه دارد اما شماره یازده سیاه جامگان که توسط مرزبان از تیم کنار گذاشته شده و هنوز تکلیفش مشخص نیست، در صورتی که در برابر پدیده در ترکیب تیمش قرار می گرفت، چهره ویژه و جنجالی دربی مشهد بود.

دیدگاه‌ها