کد خبر : 1477771 | 10 آذر 1396 ساعت 11:29 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده ایرانی مورد توجه رسانه ترکیه‌ای (عکس)

الهیار صیادمنش، پدیده جدید فوتبال ایران که گفته می‌شود مورد توجه گالاتاسرای قرار گرفته، در رادار رسانه های ترک قرار گرفت.

پدیده ایرانی مورد توجه رسانه ترکیه‌ای (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جوان و پدیده فوتبال ایران که طی روزهای اخیر شایعه حضورش در فوتبال ترکیه شدت یافته و از گالاتاسرای به عنوان مقصد او نام برده شده، مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفته و گزارشی از وضعیت او منتشر شده است.


روزنامه حریت ترکیه در گزارشی از علاقه آکادمی گالاتاسرای برای به خدمت گرفتن این بازیکن خبر داده و سایت سی ان ان ترکیه نیز در گزارشی جداگانه به شرایط این بازیکن پرداخته است.


این سایت با انتشار ویدئویی از عملکرد او در ترکیب ایران در جام جهانی جوانان اینطور نوشته است: باشگاه گالاتاسرای مذاکرات خود برای جذب مهاجم 16 ساله سایپا را  آغاز کرده است.


در ادامه این گزارش آمده است: گالاتاسرای یک نام عجیب به لیست خود اضافه خواهد کرد و مهاجم جوان ایرانی را زیر نظر گرفته و مذاکرات برای جذب وی را به زودی آغاز خواهد کرد. زرد و قرمزهای ترکیه بسیار به عقد این قرارداد نزدیک هستند و مذاکرات مثبتی تاکنون بین مدیران دو تیم و همچنین مدیربرنامه این بازیکن صورت گرفته است.

 

1257071

دیدگاه‌ها