کد خبر : 1477778 | 10 آذر 1396 ساعت 11:38 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

با برگزاری مراسم قرعه کشی آخرین گرند اسلم توکیو، سه نماینده ایران در این رقابتها حریفان خود را شناختند.

جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، این دوره از مسابقات طی دو روز آینده به میزبانی ژاپن در توکیو و با حضور ۴۱۷ جودوکار از ۶۱ کشور برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران با سه نماینده در این رقابتها حضور دارند. 

 

قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم اولین نماینده ایران است که فردا شنبه ۱۱ آذرماه در میان ۳۵ جودوکار در گروه B  ابتدا به مصاف «نوریهیتو ایسودا» از ژاپن می رود. این ژاپنی در سال ۲۰۱۷ تنها در دوسلدورف موفق به کسب مدال نقره شد و سایر تورنمنت ها را دست خالی تر کرد. نوری زاده که ماه گذشته در هلند مبارزات خوبی انجام داد، در صورت برتری باید به مصاف برنده مبارزه ازبکستان و مغولستان برود. 

 

در وزن ۷۳- کیلوگرم ۴۶ جودوکار حضور دارند که محمود محمدی بریمانلو در گروه C دور نخست «مارسال کاره کا» از رومانی را پیش رو دارد. مدال طلای رقابتهای آزاد بلگراد تنها نتیجه مهم این جودوکار در سال ۲۰۱۷ می باشد. بریمانلو در صورت برتری به دیدار «آرتور مارگلدیون» از کانادا می رود. این رقیب نفر ۱۵ رنکنیگ جهانی و قهرمان سال ۲۰۱۶ پان امریکن می باشد.

 

جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در اولین دیدار در گروه A ابتدا «ماریکا کریتورو» از رومانی می رود. وی در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه ژاپن و کره جنوبی می رود. در این وزن ۲۵ جودوکار حضور دارند که «داوید موررا» برزیلی با رنکنیگ یک دنیا با نماینده کشورمان همگروه است.

دیدگاه‌ها