کد خبر : 1477780 | 10 آذر 1396 ساعت 11:43 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

پسر خوب آذربایجان دوباره اوج گرفت(عکس)

هافبک سابق تراکتورسازی و پرسپولیس بعد از مدت ها موفق شد در یک مسابقه هت تریک کند.

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان در دوران حضورش در تراکتورسازی یکی از موثرترین بازیکنان این تیم محسوب می شد. او اما به واسطه اتفاقاتی که برایش رخ داد، یکی دو سال نتوانست زیاد بازی کند. با اینکه شانس نیم فصل حضور در پرسپولیس هم به او رسید اما به واسطه حضور ستاره های متعدد در تیم سرخپوش پایتخت نیز فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد تا دوباره به دیار مادری اش، آذربایجان برگردد و در فوتبال تبریز توپ بزند.


نریمان جهان امسال با پیراهن گسترش فولاد عملکرد خوبی داشته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. او در بازی دیروز مقابل سایپا نیز نمایش فوق العاده ای داشت و با هت تریک خود در 37 دقیقه نخست برتری گسترش فولاد را امضا کرد.


نریمان جهان دیروز بعد از مرتضی تبریزی که مقابل استقلال خوزستان 4 گل زده بود، به دومین بازیکن لیگ هفدهم تبدیل شد که دریک مسابقه هت تریک می کند.


او در حالی دیروز 3 گل زد که یک هت تریک جذاب در دوران فوتبالش داشته است؛ در مسابقه چند سال قبل استقلال و تراکتورسازی در تهران که با برد 4 بر یک سرخپوشان تبریزی همراه بود و نریمان جهان 3 بار دروازه محسن فروزان، گلر وقت استقلال را فرو ریخت.


با این عملکرد خوب به نظر می رسد نریمان جهان دوباره به دوران اوج خود برگشته و بی تردید در بازی های آینده می تواند برای تیمش مفیدتر باشد.

 

1257072

 

1257073

 

دیدگاه‌ها