کد خبر : 1477781 | 10 آذر 1396 ساعت 11:41 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

سروش و مصاف با ژاوی در ورزشگاه جام جهانی!

الخور و السد امروز در حالی به مصاف هم خواهند رفت که سروش رفیعی هافبک خوش تکنیک ایرانی، احتمالا از ابتدا در ترکیب آبی پوشان قطری خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش های متوالی در بازی های اخیر، حالا سروش به السدی رسیده که ژاوی را در اختیار دارد و درصدد پیروزی مقابل الخور و رسیدن به صدر جدول است. السد با 21 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و کسب 3 امتیاز در این مسابقه تفاوتی در رده‌شان ایجاد نمیکند اما آن ها را یک گام دیگر به الریان و الدوحیل نزدیک خواهد کرد. در آن طرف زمین، آبی پوشان قطری نیز در جایگاه هفتم هستند و برای رسیدن به بالای جدول، نیاز مبرمی به پیروزی دارند.

 

البته مصاف جالب دیگر این مسابقه، رویایی سروش رفیعی و مرتضی پورعلی گنجی، دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر است. پورعلی گنجی که جای پایش را در تیم ملی نیز محکم کرده، از فصل پیش در قطر حضور دارد و از زمان حضورش موفق به کسب 3 جام نیز شده است اما سروش فعلا توفیق تیمی در این لیگ کسب نکرده است.

 

حضور ژاوی هرناندس به عنوان یکی از مطرح ترین فوتبالیست های جهان، جذابیت خاصی به لیگ قطر بخشیده و انگیزه ای عجیب به بازیکنان دیگر تیم ها داده است. چرا که آن ها به خوبی می‌دانند یک نمایش سزاوارانه مقابل هافبک سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا، تاثیر شگرفی در آینده فوتبالشان خواهد داشت. علاوه بر آن، درخشش در این مسابقه، به سبب حضور ژاوی انعکاس بزرگی در رسانه های خبری جهان خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است این بازی از ساعت 18:40 به وقت ایران در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار خواهد شد، ورزشگاهی که یکی از استادیوم های جام جهانی 2022 قطر نیز خواهد بود.

 

1257074

دیدگاه‌ها