کد خبر : 1477812 | 10 آذر 1396 ساعت 13:08 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرد آلمانی از آتش عبور می‌کند؟ (عکس)

وینفرد شفر رفته رفته به شرایطی نزدیک می شود که مقصر اصلی عدم نتیجه گیری استقلال قلمداد خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، پیشرفت استقلال با حضور شفر در سبک بازی اتفاق کاملا مشهودی است و آبی ها با حضور شفر در امتیاز گیری نیز نسبت به گذشته عملکرد بهتری ثبت کردند اما با این وجود کسب دو تساوی بدون گل در سه بازی آخر و از دست رفتن 4 امتیاز حساس باعث شده تا استقلال همچنان شرایط نامناسبی داشته باشد.


آبی های تهرانی در آستانه به پایان رساندن بدترین نیم فصل تاریخ خود در ادوار لیگ برتر هستند و هنوز مشکل این تیم در گلزنی کاملا مشهود است و آبی ها در 3 دیدار از 4 مسابقه اخیر خود موفق به باز کردن دروازه حریفان نشدند.


هر چند نمی توان شرایط استقلال بعد از حضور شفر را با توجه به بسته بودن دست او در تغییر لیست بازیکنان بحرانی تلقی کرد اما سرمربی با تجربه آلمانی بهتر از هر کسی می داند که آبی ها شرایط خوبی در جدول ندارند و با ادامه این روند حتی کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر نیز برای آنها دور از دسترس خواهد بود؛ اتفاقی که با توجه به قرارداد شفر باعث خواهد شد تا این سرمربی آلمانی در پایان فصل از جمع آبی ها جدا شود.


شفر برای موفقیت در نیم فصل دوم با استقلال نیاز به ایجاد تحولی بزرگ در این تیم دارد. تحولی از جنس آنچه فصل گذشته در نیم فصل برای آبی ها رخ داد و توانستند در نیم فصل دوم خود را به رتبه دوم لیگ برتر برسانند. این سرمربی با تجربه باید تمام توان خود را برای تغییر روند استقلال به کار گیرد تا شاید بتواند تیم را از شرایط کنونی دور کند.


عکس: پیام پارسایی

 

 

 

دیدگاه‌ها