کد خبر : 1477829 | 10 آذر 1396 ساعت 17:48 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

هفته چهاردهم لیگ برتر دوره هفدهم

صنعت‌نفت 1 - تراکتورسازی 1؛ کرار فرشته نجات آبادانی‌ها

بازی نزدیک دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی یک بازی درگیرانه و سرد در نیمه اول و یک بازی جذاب و همراه با گل در نیمه دوم بود.

صنعت‌نفت 1 - تراکتورسازی 1؛ کرار فرشته نجات آبادانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در بازی خانگی اش مقابل تراکتورسازی به دنبال کسب سه امتیاز بود؛ اما تراکتورسازی با برنامه پا به این مسابقه گذاشته بود و در نهایت هم توانست از این بازی سخت یک امتیاز را به دست بیاورد. البته گل دقایق آخر کرارجاسم باعث شد تا این تساوی برای آبادانی های پرشور کمی بیش از یک امتیاز ارزش داشته باشد.

 

هفته چهاردهم لیگ هفدهم، جمعه 10/09/96، ساعت 16:45، ورزشگاه تختی آبادان
داور: حمید حاج ملک                    کمک ها: علیرضا ایلدروم، محمدهاشمی نسب

اخطار: محمد نادری (66) و محمدرضا مهدی زاده (81) از تراکتور



صنعت نفت آبادان:

داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، اگوستو سزار(دقیقه 88-محمد جواد کردونی)، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی( 58 محمد زبیر نیک نفس)، حسین ساکی، کرار  جاسم و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند


تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، محمد نوری(1+90 امیر اسدزاده)، علی طاهران، محمد ابراهیمی، حامد حسینعلی زاده، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی
سرمربی: یحیی گل محمدی

 

 

شرح بازی:

 

بازی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی مسابقه تیم های هفتم و یازدهم جدول رده بندی بود. هر دو تیم در بخشی از جدول قرار دارند که رقابت امتیازی تیم ها بسیار کم است و یک برد یا یک امتیاز نیز می تواند نقشی تعیین کننده در جایگاه تیم ها داشته باشد. صنعت نفت با پشتوانه تماشاگرانش در ورزشگاه تختی آبادان به دنبال برد مقابل تراکتورسازی بود که در این فصل هنوز نشانی از تراکتورهای مدعی و قدرتمند فصل قبل نشان نداده اند. نیمه اول این مسابقه یک بازی محتاطانه و با هدف خنثی کردن تاکتیک های حریف بود و به همین خاطر نیمه اول مسابقه جذابی از کار درنیامد. تنها نکته جالب این نیمه صحنه مشکوک به پنالتی روی کرار جاسم بود که داور اعتقادی به آن نداشت. نیمه دوم اما با انگیزه بالای نفتی های آبادان برای رسیدن به گل آغاز شد. این تیم بازی هجومی تری از تراکتور را در این نیمه به نمایش گذاشت؛ اما روی یک ضدحمله غافلگیرانه دروازه اش توسط فرزاد حاتمی باز شد. این موضوع آبادانی ها را بیشتر به سمت بازی هجومی برد و عاقبت روی یکی از همین حمله ها شیمبا در محوطه جریمه سرنگون شد و کرار جاسم از روی نقطه پنالتی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. تراکتور بعد از این گل در یک صحنه می توانست در دقایق پایانی بازی را به سود خودش تغییر دهد؛ اما این موقعیت از دست رفت تا دو تیم در نهایت به کسب یک امتیاز رضایت دهند.

 

شرح گل:


 صنعت نفت 0 - تراکتور یک(دقیقه 68 فرزاد حاتمی): تراکتور که تحت فشار قرار داشت در یک حمله از جناح راست توسط ایرانپوریان توپ را به شش قدم فرستاد، مدافع نفت با سر روی توپ اثر گذاشت؛ اما توپ مقابل دروازه روی پای فرزاد حاتمی فرود آمد و او با یک ضربه محکم و روی پا دروازه صنعت نفت را باز کرد.

صنعت نفت 1 - تراکتور یک(دقیقه 81 کرار جاسم): شیمبا روی یک توپ ارسالی در محوطه توسط مدافع تراکتور سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. کرار پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آنرا در خلاف جهت فرزین گروسیان تبدیل به گل اول صنعت نفت کرد.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 13: شوت محکم شیمبا مهاجم برزیلی صنعت نفت با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.
دقیقه24: کرار جاسم در محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب موقعیت شد؛ اما بعد از برخورد با مدافعان تراکتور در هجده قدم سرنگون شد؛ اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 45+2: کرنر جاسم کرار با ضربه سر آگوستو سزار در چارچوب دروازه را دروازه بان تراکتورسازی به خوبی جمع کرد.

دقیقه 57: ضربه زمینی ساکی از گوشه از محوطه جریمه به تیر دروازه تراکتورسازی برخورد کرد و در برگشت شیمبا نتوانست دروازه تراکتور را باز کند.

دقیقه61: شوت شیمبا با فاصله کم از کنار دروازه تراکتورسازی بیرون رفت.

دقیقه 63: کرار جاسم در ادامه حملات صنعت نفت از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه تراکتور شوت زد؛ اما گروسیان این توپ خطرناک را به کرنر فرستاد.

دقیقه5+90: ضد حمله خطرناک تراکتوری ها با پاس ابراهیمی به حاتمی همراه بود؛ اما ضربه مهاجم تراکتور با بی دقتی به بیرون رفت.

 

بهترین بازیکن:

 

کرار جاسم بهترین بازیکن این میدان بود. او با تلاش زیاد و در روزی که بازی درگیرانه و فیزیکی بود، توانست نقش خودش را ایفا کرده و در نهایت تک گل تیمش را هم به ثمر رساند. کرار بهترین گلزن نفت آبادان است و این برای یک هافبک آمار فوق العاده ای به حساب می آید.

 

اتفاق ویژه:


کرارجاسم در این بازی هم برای صنعت نفت گلزنی کرد. او بهترین گلزن تیم صنعت نفت هم هست و امسال با گلهایی که به ثمر رسانده نقش مهمی در حضور تیمش در نیمه های جدول رده بندی ایفا کرده است. کرار در این بازی هم برای تیمش گلزنی کرد و خودش را هم 5 گله کرد. کرار در حالی ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد که زدن این ضربه به دلیل فشار بالای بازی در آن دقایق پایانی کار سختی بود که کرار از پس آن به خوبی برآمد و برای تیمش امتیاز گرفت.

دیدگاه‌ها