کد خبر : 1477958 | 10 آذر 1396 ساعت 20:40 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

سروش گل زد و دربی ایرانی‌ها را باخت؛

تداوم درخشش رفیعی مقابل یاران پورعلی‌گنجی

السد قطر با بهره‌مندی از مدافع ایرانی خود در حالی برابر الخور به برتری رسید که سروش رفیعی موفق شد برای سومین هفته متوالی گلزنی کند و پاس گل هم داد.

تداوم درخشش رفیعی مقابل یاران پورعلی‌گنجی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ ستارگان قطر تیم الخور با بهره مندی از سروش رفیعی از ساعت 18:40 امشب میزبان السدی بود که مرتضی پورعلی گنجی را همچون 9 دیدار اخیرش در ترکیب داشت.

 

ژاوی دو گل برای السد تا دقیقه 56 به ثمر رساند ولی سه دقیقه پس از آن سروش رفیعی روی یک ریباند و از تیرک دوم، دروازه خالی یاران پورعلی گنجی را باز کرد تا اختلاف کمتر شود.

مبارک نایف در دقیقه 70 گل تساوی الخور را روی ارسال کرنر دقیق رفیعی، با ضربه سر زد ولی یک دقیقه به پایان مسابقه همرون از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش السد را زد تا پورعلی گنجی دربی ایرانی های قطر را از سروش رفیعی و یارانش ببرد.

 

یاران پورعلی گنجی با این پیروزی 24 امتیازی شدند و همچنان در رده سوم لیگ ستارگان قطر ماندند و الخور که بعد از دو برد متوالی در این دیدار شکست خورد 10 امتیازی بودنش تغییری نکرد.

 

رفیعی که علاوه بر هفته دوم لیگ ستارگان مقابل الاهلی، در دو دیدار اخیرشان نیز برابر القطر و السیلیه توانسته بود گلزنی کند، امشب هم توانست این کار را در دیدار با السد انجام دهد و تعداد گل های این فصلش را به عدد 4 برساند.

دیدگاه‌ها