کد خبر : 1478057 | 11 آذر 1396 ساعت 10:07 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلین شیت بدون دخالت دست! (عکس)

دروازه بان ملی پوش ایران در بازی های اخیر لیگ کمی هم خوش اقبال بوده، اگرچه هردو پنالتی اعلام شده علیه او و تیمش به اشتباه سوت خورده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های اخیر لیگ به روزهای خوب و پرقدرت خود بازگشته است. سرخپوشان در ۶بازی آخر ۱۶ امتیاز به دست آورده اند و ضمن بازپس‌گیری صدر جدول از پارس جم، اختلاف خود را با این تیم و سایر رقبا افزایش دادند تا با انجام تنها سیزده بازی، قهرمانی در نیم فصل را جشن بگیرند.


شاگردان برانکو در ۵ بازی آخرشان هیچ گلی دریافت نکرده اند و دوباره مثل فصل گذشته یک سد دفاعی مستحکم را مقابل حریفان قرار داده اند که البته در این پنج کلین شیت پیاپی که به نام دروازه بان و خط دفاع پرسپولیس ثبت شده، حکایت ۲ بازی آخر کمی متفاوت است.

 

در بازی های پرسپولیس مقابل پارس جنوبی و ذوب آهن، داوران یک پنالتی به سود حریف پرسپولیس اعلام کردند تا رکورد گل نخوردن بیرانوند به خطر بیفتد. اما نتیجه ی این پنالتی ها با هم یکسان و البته به نفع گلر ملی پوش پرسپولیس بود. پنالتی های محسن فروزان و مرتضی تبریزی هر دو به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد و در نهایت بدون دخالت علیرضا بیرانوند، سرخپوشان از این ۲ ضربه پنالتی نجات پیدا کردند.


البته بیرانوند در صحنه های دیگری از بازی مقابل پارس جم و ذوب آهن واکنش های مختلفی از خود نشان داد و به جز نمایش عالی در شروع مجددها در طول دو بازی هم مطمئن عمل کرد؛ اما به هر حال خوش اقبالی اش در به ثمر نرسیدن این پنالتی ها، به خصوص در بازی برابر پارس جم، نقش بسزایی در تداوم کلین شیت های او و پرسپولیس داشته است.


عکس ها :پیام پارسایی - احمد معینی جم

 

 

 

دیدگاه‌ها