کد خبر : 1478087 | 11 آذر 1396 ساعت 12:31 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی مراکش: دیدار با ایران کلیدی است

هروه رنار، سرمربی تیم ملی مراکش، معتقد است که نتیجه اولین دیدار تیمش در جام جهانی مقابل ایران، کلید موفقیت این تیم خواهد بود.

سرمربی مراکش: دیدار با ایران کلیدی است

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی روز گذشته برگزار شد و مراکش که بعد از 20 سال به جام جهانی رسید، با تیم های ایران، اسپانیا و پرتغال همگروه شد.

 

این تیم در اولین دیدار باید مقابل ایران قرار بگیرد و رنار اعتقاد دارد نتیجه این دیدار تاثیر زیادی روی عملکرد تیمش در دیدارهای بعدی دارد.

 

 

1257395

 

او به خبرنگاران گفت:" دیدار مقابل ایران، دیدار کلیدی ماست. در مجموع، گروه دشواری است؛ یکی از سخت ترین گروه ها؛ اما بازیکنان باید انگیزه و جاه طلبی فوق العاده ای را به نمایش بگذارند.

 

ما توانستیم به جام جهانی برسیم و تلاش می کنیم تا این فرصت را به راحتی از دست ندهیم. هرچند این گروه سخت به نظر می رسد؛ اما بازیکنان مراکش تلاش می کنند تا با همان انگیزه ای که در مقدماتی جام جهانی داشتند، ظاهر شوند، زیرا در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

 

ما دو بازی بزرگ با پرتغال و اسپانیا داریم؛ تیم هایی که همه ترجیح می دادند با آنها روبرو نشوند. آنها تمام تلاش شان را می کنند تا به مرحله بعدی جام جهانی برسند."

دیدگاه‌ها