کد خبر : 1478398 | 12 آذر 1396 ساعت 16:20 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه سیدجلال می‌تواند در جام جهانی نقش بزرگی ایفا کند

بشار: از همگروهی با اسپانیا و پرتغال خوشحال می‌شدیم

هافبک عراقی پرسپولیس در واکنش به قرعه‌ی ایران در جام جهانی آن را هیجان‌انگیز و لذتبخش عنوان می‌کند.

بشار: از همگروهی با اسپانیا و پرتغال خوشحال می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن بعد از دو هفته مصدومیت قادر به همراهی این تیم در جدال مقابل سپیدرود رشت خواهد بود. رسن که با توانایی فنی و تکنیکی خود نقش پررنگی در سیستم برانکو ایفا می‌کند، با گذشت چند ماه از حضورش در این تیم، انتخابش را فوق العاده عنوان می‌کند و امیدوار است در ترکیب این تیم در پایان فصل به قهرمانی دست یابد.


وی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص عدم حضورش در دو دیدار اخیر و شرایط بازی در جدال مقابل سپیدرود رشت گفت: قبل از بازی مقابل ذوب آهن کمی احساس درد داشتم و مصدومیتم همچنان خفیف بود که با پیشنهاد برانکو ایوانکوویچ در این دیدار به میدان نرفتم. می‌خواهم از بازی بعدی با توان کامل و آمادگی لازم برای پرسپولیس حاضر شوم و مشکلی نخواهم داشت.


بشار رسن درباره شرایط خوب تیم و اینکه شانس بالایی برای تصاحب مجدد عنوان قهرمانی دارند گفت: خدا را شکر که پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و صد در صد انتخابم بر همین اساس بود. چون قبل از قراردادم کاملا شرایط آنها را تحت نظر داشتم و آنها یک نیروی بزرگ برای برد دارند و این مساله برای پیروزی در همه‌ی بازی‌ها به ما کمک می‌کند. روحیه برد در بین هواداران و بازیکنان وجود دارد و ما با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران برای پیروزی‌های بیشتر و موفقیت‌های آینده تلاش می‌کنم.


مساله بین بشار رسن و محسن مسلمان و شرایط تاکتیکی حضور این دو بازیکن در ترکیب پرسپولیس نیز با این واکنش از سوی او همراه بود: نمی‌دانم چرا اینقدر سوال در اینباره می‌شود. هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و من بهترین رابطه را بین بازیکنان دارم و خوشحالم که در جمع آنها برای موفقیت تلاش می‌کنیم. هر کدام از ما ویژگی خاص خودمان را داریم و در نهایت این برانکو ایوانکوویچ است که برای موفقیت تیم از بازیکن سود می‌برد. من تلاش خودم را در تمرین انجام می‌دهم.


هافبک تیم ملی عراق درباره قرعه ایران در جام جهانی و همگروهی با اسپانیا و پرتغال گفت: اگر تیم ملی عراق به جام جهانی صعود  می‌کرد و در چنین گروهی قرار می‌گرفتم همه بازیکنان ما خوشحال بودند. تیم‌های آسیایی فرصت بهتری برای نمایش خوب در این دیدارها دارند و این انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد. من به بازیکنان تیم ملی ایران بابت این قرعه تبریک می‌گویم و مطمئن هستم آنها بهترین عملکرد خود را به جا خواهند گذاشت. ایران می‌تواند برخلاف پیش‌بینی‌ها نمایش خوبی به جا بگذارد و حتی شانس موفقیت خواهد داشت.


وی ادامه داد: اگر در دیدار مقابل اسپانیا بتوانند از خصوصیت فیزیکی خود سود ببرند و ساختار دفاعی منسجم را حفظ کنند، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود. برابر پرتغال هم باید مانع از حفظ توپ حریف شوند و مالکیت را به خود اختصاص دهند و روی ضدحملات شانس خود را برای یک برد شیرین افزایش دهند.
بشار در مورد کار سخت خط دفاعی ایران گفت: سیدجلال حسینی یک مدافع فوق العاده است. خیلی خوشحالم که در کنار او و نه روبروی او قرار می‌گیرم و او یک رهبر بزرگ برای ماست که می‌تواند از تجربه بالای خود در جام جهانی نیز برای ایران نمایش موفقی به جا بگذارد.


هافبک عراقی پرسپولیس در پایان درباره بازی در چمن مصنوعی سردار جنگل رشت و جدال با سپیدرود گفت: من سابقه بازی در چمن مصنوعی ندارم اما امیدوارم نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم و همه بازیکنان ما از انگیزه بالایی برای برد برخوردار هستند.

دیدگاه‌ها