کد خبر : 1478556 | 13 آذر 1396 ساعت 12:36 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

همان بهتر که به آسیا نرفتیم

آل کثیر: نمی‌دانم پیشنهاد استقلال واقعیت دارد یا نه

عیسی آل کثیر مهاجم تیم نفت به واسطه پیشنهاداتی که از تیم های مختلف دارد می تواند یکی از مهره های مهم نقل و انتقالات نیم فصل باشد.

آل کثیر: نمی‌دانم پیشنهاد استقلال واقعیت دارد یا نه

به گزارش " ورزش سه" امروز خبری منتشر شد که وینفرد شفر مربی آلمانی استقلال قصد دارد عیسی آل کثیر مهاجم نفت را به خدمت بگیرد. این در حالی است که به نظر می رسد استقلال در نیم فصل سجاد شهباززاده را از دست بدهد و شفر که از عدم گلزنی مهاجمان تیمش ناراضی است به دنبال جانشین مناسبی است. عیسی آل کثیر مهاجم تیم نفت تهران در رابطه با پیشنهاد استقلال تهران گفت:« تا الان هیچ پیشنهاد مستقیمی از استقلال به من نشده است.» او که تا پایان این فصل با تیم نفت قرارداد دارد در رابطه با علاقه اش به حضور در تیم استقلال گفت:« قطعا از چنین پیشنهادی استقبال می کنم، چرا که استقلال تیم بزرگی است. البته در صورتی که پیشنهاد برسد باید با خانواده ام مشورت کنم و در نهایت ببینم صلاح چیست؟»


بهترین گلزن تیم نفت درباره مشورت کردن با خانواده اش اضافه کرد:« خب قطعا با برادرانم در این زمینه مشورت خواهم کرد و بعد تصمیم خواهم گرفت.»


او با اشاره به اینکه پیشنهاد از سوی تیم استقلال یک اتفاق مثبت است گفت:« بله اتفاق مثبت و خوبی است؛ اما همانطور که گفتم هیچ صحبت مستقیمی با من نشده و همه چیز در حد شنیده ها است. من هم مثل بقیه تنها درباره این موضوع شنیده ام و نمی دانم واقعیت ماجرا چیست.» آل کثیر اضافه کرد:« من فعلا بازیکن نفت هستم و یک بازی دیگر تا پایان نیم فصل مانده است و تمام تمرکزم روی بازی با ذوب آهن است.»


مهاجم نفت همچنین درباره شرایط قراردادش و اینکه آیا چقدر هزینه دریافت رضایتنامه او است گفت:« اطلاع دقیقی ندارم؛ اما می دانم باید یک مبلغی برای دریافت رضایتنامه ام پرداخت شود. البته پیشنهادات دیگری هم هست که باید بررسی کنم.»


او افزود:« واقعیت این است که از سه چهارتیم خوب حال حاضر ایران پیشنهاد دارم و همانطور که گفتم بعد از بازی با ذوب آهن و بعد از مشورت با خانواده ام نسبت به انتخاب آن ها تصمیم می گیرم.»
مهاجم گلزن تیم نفت درباره شرایط تیمش در حال حاضر گفت:« اوضاع نفت خیلی خوب نیست. متاسفانه هیچ اتفاق خوب و جدیدی نیفتاده است. در آسیا هم که ذوب آهن جایگزین نفت شده است. من هم البته معتقدم که با این وضعیت اگر به آسیا نرویم بهتر است. حضور در آسیا امکاناتی می خواهد که ما نداریم.»


او که چند هفته ای است از روند گلزنی اش دور شده است گفت:« برای گل زدن تمام تیم تاثیر دارند. ما متاسفانه از لحاظ روحی خوب نیستیم. بازیکنان هم تا یک جایی می توانند صبوری کنند و در نهایت مسایل جانبی روی بازی شان تاثیر می گذارد.»


آل کثیر درباره چک های مدت داری که در ازای ده درصد قرارداد بازیکنان به آن ها داده شده گفت:« یکی از مسایل همین است. به بازیکنان چک هایی برای سه ماه دیگر داده اند و آن هم برای مبلغ ده درصد از قراردادشان... تنها من نیستم که یک نفره بخواهم گل بزنم، همه تیم باید تمرکز داشته باشند که متاسفانه شرایط باشگاه به گونه ای است که این تمرکز لازم وجود ندارد.»



 

دیدگاه‌ها