کد خبر : 1478602 | 13 آذر 1396 ساعت 16:32 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های برانکو در پایان جلسه هیات مدیره

سرمربی سرخپوشان که اکنون تیمش در صدر جدول لیگ برتر حضور دارد در پایان جلسه با هیات مدیره اعلام کرد درباره تمدید قرارداد نیز با او صحبت شده اما تمرکزش روی دیدار با سپیدرود است.

صحبت‌های برانکو در پایان جلسه هیات مدیره

به گزارش "ورزش سه"، پایان قرارداد برانکو ایوانکوویچ در انتهای لیگ هفدهم باعث شده تا هیات مدیره به دنبال تمدید قرارداد با او باشد. در این زمینه برانکو ایوانکوویچ امروز در جریان جلسه هیات مدیره حضور داشت و لحظاتی با حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست این باشگاه به گفتگو پرداخت. سرمربی کروات سرخپوشان در این ارتباط گفت: جلسه ما در مورد موضوعات جاری بود. مهم‌ترین موضوع در رابطه با مسائل مالی، سفر به رشت و حساسیت بازی با سپیدرود بود.


وی ادامه داد: بازی با سپیدرود برای ما بسیار مهم است، از این جهت که اگر این بازی را ببریم صاحب یک رکورد خیلی خوب خواهیم شد.


برانکو ایوانکوویچ در واکنش به این سوال که در خصوص تمدید قرارداد با او نیز در این جلسه صحبتی به میان آمده یا خیر گفت: در این مورد هم صحبت‌هایی شد.


سرمربی پرسپولیس بار دیگر با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: همه ما این فکر را می‌کنیم که چه بازی سختی را پیش رو داریم. فیلم سه بازی اخیر این تیم را دیده‌ایم. مقابل فولاد آنها نمایش خوبی داشتند. به‌هرحال این یک بازی خانگی برای آنها محسوب می‌شود و یک فضای داغ در رشت در انتظارمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها