کد خبر : 1478604 | 13 آذر 1396 ساعت 15:46 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای محرومیت سرپرست پدیده؛

جمله "خجالت نمی‌کشی" دو جلسه محرومیت آب خورد!

گفتن عبارت "خجالت نمی‌کشی مرا از زمین اخراج می‌کنی" برای سرپرست پدیده دو جلسه محرومیت در پی داشت.

جمله "خجالت نمی‌کشی" دو جلسه محرومیت آب خورد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در بازی پدیده و نفت تهران با به ثمر رسیدن گل اول نفت، فاصله میهمان و میزبان به یک گل رسیده و ترس از نتیجه تساوی، نفس‌ها را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد حبس کرده بود، مهاجری منتظر انجام تعویض فورس ماژور خود بود که تعلل داور چهارم در بالا بردن تابلو، با اعتراض سرپرست پدیده همراه شد. داور چهارم که انتظار اعتراض نداشت در این حین داور را خواسته و مجتبی سرآسیایی را از زمین اخراج کرد.


در سکوت ورزشگاه که تمام صداهای کنار زمین در جایگاه ویژه و خبرنگاران شنیده می‌شد، سرپرست پدیده‌ای‌ها، جا خورده از این تصمیم، رو به داور چهارم با ناراحتی و با گفتن عبارت «واقعا خجالت نمی‌کشی مرا اخراج می‌کنی؟!» راهی رختکن شد.


شوک پدیده‌ای‌ها این هفته با محرومیت دو جلسه‌ای سرآسیایی تکمیل شد، چراکه داور بازی از عبارت فحاشی در گزارش خود استفاده کرده و تلقی عبارت به کار برده شده از سوی سرپرست پدیده‌ای‌ها به عنوان فحش باعث شد تا از سوی کمیته انضباطی دو جلسه محرومیت برای وی در نظر گرفته شود!


این رای و عدم امکان اعتراض به آن باعث شده بود تا روز گذشته کریمویی مدیرعامل پدیده انتقاد شدیدی به کمیته انضباطی داشته باشد.

دیدگاه‌ها