کد خبر : 1478828 | 14 آذر 1396 ساعت 16:35 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: بعضی بازیکنان ١٢٠ درصد طلب دارند

فراز کمالوند می گوید همان بلایی که سر نفت تهران آوردند، سر نفت ابادان و بازیکنانش در می آورند.

کمالوند: بعضی بازیکنان ١٢٠ درصد طلب دارند

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند بعد از پیروزی یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری این بازی گفت: خدا را شکر می‌کنم که یکی از بهترین بازی‌های تاریخ باشگاه صنعت نفت را بازیکنانم رقم می‌زنند. حرکت ما از آبادان به اهواز با سه ساعت تأخیر انجام شد، چون بازیکنان در باشگاه بودند و طلب قانونی‌شان را می‌خواستند. بازیکنانم نمی‌خواستند بازی کنند، اما به خاطر اینکه این بازی دربی بود و حساس، به خاطر مردم آبادان که در گرمای این شهر از تیم‌شان حمایت می‌کنند، به اهواز آمدند.

 

وی افزود: بازیکنان به احتساب فصل قبل تقریباً 120 درصد از مبلغ قراردادشان را از باشگاه طلبکار هستند. این‌طوری که نمی‌شود کار را پیش برد. دیگر از امروز به بعد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، چون یک بار من ریش گرو گذاشتم. تیم‌های دیگر سر تمرینات خود نمی‌روند، اما بازیکنان ما این کار را نکرده‌اند. اگر قرار است نفت آبادان مانند نفت تهران متلاشی شود، اعلام کنند تا تکلیف مشخص شود. ما 21 امتیاز بیشتر از حد گرفته‌ایم. با همه ناعدالتی‌هایی که صورت گرفته خوب نتیجه گرفته‌ایم.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: در برنامه نود شب گذشته هم مشخص شد که داور برای ما در دیدار اخیر پنالتی نگرفته است. آقایان باید تکلیف نفت را مشخص کنند. مردم شهر باید بدانند بازیکنان، با شرف‌شان بازی کرده و بدون اینکه ریالی بگیرند، تلاش می‌کنند. مگر تیم محلی است که بدون دریافت یک ریال بازی کنند؟! من از فردا نمی‌دانم بازیکنان تمرین می‌کنند یا نه. از الان چهار پنج بازیکن اعلام کرده‌اند نیم‌فصل جدا می‌شوند.


«ما سه ساعت در آبادان با بازیکنان صحبت کردیم که به اهواز بیایند»، کمالوند با بیان این جمله یادآور شد: همان بلایی که سر نفت تهران آوردند، سر نفت آبادان هم می‌آورند. اگر نمی‌خواهند، اعلام کنند تا تکلیف مشخص شود.

 

وی گفت: به ویسی تبریک می‌گویم که تیم جوانی دارد. ما هم تیم جوانی داریم. ما بحث فنی نداریم، مشکل مالی داریم. تیم‌هایی که مشکل دارند، در انتهای جدول هستند. ما که فنی مشکل نداریم، باید مشکل‌مان را حل کنند. اگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند، یک بار برای همیشه بگویند و با مردم این موضوع را در میان بگذارند.

دیدگاه‌ها